Wednesday, October 14, 2009

:putrajaya here i come..yay!:

tadi waktu saya tengah sedap2 men internet, bos panggil. sebanyak dua kali (dua kali bermaksud saya terlalu leka dengan internet..dem)
masuk ofis bos sambil pegang buku catitan ngan pen - saya selalu lupa apa yang bos selalu suruh (mostly kalau buat ayat untuk surat rasmi) dan bila saya masuk ofis tanya balik apa yang dia suruh, dia akan buat muka budak-ni-aku-luku-jugak-kang secara tak terang - terangan. tapi saya yang agak bijak ni buat2 tak faham dan meneruskan pertanyaan. thehee~bos, sila sesuaikan diri oke:D - parah punya staf. ada ka bos plak yang kena sesuaikan diri b-(
oke, let's proceed to our conversation :
Bos : Shafinas, kamu berani tak g kl sensorang?
Fina : Kenapa bos?
Bos : Takde, ni ada kursus 20hb ni. Kamu nak tak? Berani tak?
Fina : Kat mana bos?
Bos : Kat KL.
Fina : KL kat mana bos?
Bos : PICC, Putrajaya
Fina : Boleh! Adik saya tinggal kat situ:D [bodoh kau fina(-.-")-kalo tak dh boleh claim duit hotel]
Bos : Oke, kalo camtu, nanti saya suggest kamu kat S/U (Setiausaha) dulu pastu saya gtau keputusan later.
Fina : Bos, pengangkutan cmana?(sambil kat kepala terbayang burung warna merah) - gegeh, padahal tak confirm lagi.
Bos : Selalunya train atau bas la
Fina : Tp kan bos, nek flight lagi jimat la bos. Masa pn jimat
Bos : Tapi mahal kot. sebab masa dah singkat. Tapi kamu try tanya En. Baharom (Pen. Peg. Kewangan), try bincang ngn dia, boleh ke tak.
disebabkan aku malas nak p tanya ditambah pulak kelewatan pemberitahuan beserta benda tu tak cnfirm lagi, maka aku biarkan perkara tu berlegar di kepala..ecece..
Tapi, tetap jugak saya check harga tiket ke sana. RM192. oke la kan?
So, kita tunggu besok la cmana.

2 comments:

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected