Tuesday, November 3, 2009

:Cincin:

Saya dapat cincin yang bertulis 'i feel you even when i close my eyes' empat tahun yang lalu daripada orang tu. Saya pakai hingga ke hari ini.

Semalam saya rasa cincin tu agak ketat di jari kanan saya, jadi saya buang ia dan pakai di jari sebelah kiri. Saya ada satu tabiat iaitu sewaktu menulis, ibu jari saya akan menolak bahagian bawah cincin untuk dirapatkan ke celah jari. Dah jadi kebiasaan la kan, kata empat tahun.

Tadi sewaktu saya menulis, seperti biasa ibu jari saya menolak cincin itu ke celah jari. Tapi..kenapa kosong?? Kenapa? Oh. Sebab saya terlupa yang malam semalam saya dah ubah cincin tu ke jari kiri.

Peristiwa kecil itu buat saya terfikir, bolehkah saya terima sekiranya berlaku suatu perubahan dalam hidup saya selepas ini selepas bertahun-tahun saya terbiasa dengan sesuatu perkara itu? Mistirius.

Tapi..perkara apakah? Saya rasa ia semakin dekat. Takut.


-.-" : Tadi waktu saya turun dari skuter, saya ambil helmet galas kat lengan [ kat pelipat siku] macam yang selalu saya buat. Mujur saya tersedar dan simpan helmet dan ambil beg yang saya sangkut kat seat sambil pandang kiri pandang kanan berjalan ke ofis-_-"


8 comments:

  1. fen : hang pening kaaa....muahahhaha...

    ReplyDelete
  2. ojin : mujo takdak org time tu:((:((

    ReplyDelete
  3. ..saya dah basuh kaki...

    fen : nak ghelak laghie.....muahahahhahaha....

    ReplyDelete
  4. fent...kamu ok kah? :-?

    kebelakangan ni macam lain macam je :D

    ReplyDelete
  5. maksudnye u tgh membesa dgn sihat lah tu.
    kan dulu dak kecik.skg dah jd dak besaa.haha.
    yg pnting,selalu berdoa kpd Allah. ^_^

    p/s: nak book hotel satu!hihi

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected