Saturday, January 30, 2010

Ustaz dicekup separuh bogel

Oh Malaysia..apa sudah jadi?


KOTA BHARU: Akibat tidak tahan godaan syaitan, seorang ustaz didakwa tergamak menggoda seorang gadis bawah umur dengan tayangan video lucah melalui komputer riba miliknya.


Rangsangan video lucah terbabit menyebabkan ‘kekasihnya’ itu berahi sebelum mereka meneruskan adegan ‘panas’ dalam sebuah kereta di tempat sunyi.


Namun, adegan asmara itu hanya mampu bertahan beberapa minit apabila pasangan terbabit dicekup sepasukan ahli Skim Rondaan Sukarela (SRS).


Pasangan itu dicekup berkhalwat dalam sebuah kereta Kancil di Lebuhraya Kota Bharu-Pasir Mas, Tendong, dekat sini, petang kelmarin, Dalam serbuan kira-kira jam 3 petang itu, ustaz berusia lingkungan 30-an serta tidak diketahui status perkahwinan itu dikatakan cuba melarikan diri sebaik menyedari kehadiran beberapa kereta di belakang kenderaannya.


Namun, tindakannya untuk meloloskan diri gagal apabila kenderaannya berjaya dihalang kenderaan dinaiki ahli SRS itu menyebabkan dia ditahan bersama pelajar perempuan berusia 16 tahun.


Paling mengejutkan, ketika serbuan, ustaz terbabit yang dipercayai mengajar di sebuah sekolah menengah agama di sebuah daerah di negeri ini dikatakan dalam keadaan separuh bogel manakala pasangannya pula dalam keadaan kain terlondeh ke paras kaki.


Difahamkan sebelum kejadian, ustaz itu dikatakan baru menjemput pelajar berkenaan dari sekolahnya di Tumpat sebelum dibawa bersiar-siar dan singgah di kawasan sunyi berhampiran rumah usang tidak bernombor di tepi lebuh raya itu.


Difahamkan, kawasan itu sering dijadikan ‘markas maksiat’ beberapa pasangan kekasih. Sebaik memperkenalkan diri sebagai ahli SRS, ustaz terbabit merayu supaya dilepaskan memandangkan dirinya seorang guru, namun tidak diendahkan, sebaliknya terus dibawa ke pejabat agama negeri bersama pasangannya.


Sementara itu, seorang ahli SRS berkata, sebelum tangkapan dilakukan, dia berada di rumah dan terdengar siren jentera bomba menyebabkannya bergegas mengejar kenderaan pasukan penyelamat itu.


Namun hasratnya untuk mengetahui kejadian lanjut terbantut apabila tidak dapat mengejar jentera bomba yang dipandu agak laju sebelum terpandang sebuah kereta jenis Kancil menghala masuk ke kawasan sunyi yang terletak berhampiran Kada Tanjung Puri itu.


“Saya menghampiri kawasan itu sebelum mendapati kenderaan terbabit berada dalam keadaan mencurigakan dan terus menghubungi rakan-rakan lain.


Menurutnya, sebaik dihampiri, mereka terkejut apabila mendapati, sepasang kekasih berada dalam keadaan memalukan apabila lelaki separuh bogel manakala gadis itu pula cuba menutup pahanya dengan komputer. “Pasangan itu kemudian dibawa ke Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JAHEAIK),” katanya.


Sementara itu, Ketua Penolong Pengarah Penguatkuasa JAHEAIK, Mohd Ab Aziz Mohd Noor, ketika dihubungi mengesahkan mengenai penahanan dilakukan SRS terhadap pasangan terbabit.


Bagaimanapun butiran lanjut identiti sebenar individu yang ditangkap dalam kejadian itu belum diketahui ldan siasatan lanjut akan dijalankan terhadap pasangan berkenaan.


P/s - 'Rezeki' ustaz tu kan..hambek.



Sumber : myMetro



22 comments:

  1. @893765782888285981.0
    zaman sekarang ni, ustaz pun dah tak boleh percaya

    ReplyDelete
  2. ustaz pon bernafsu jugak..tp iman xcukup kuat...

    ReplyDelete
  3. @5508682567188429589.0
    kawan saya pernah quote, main dengan setan ni, pak lebai pun boleh luruh serban..wallahualam

    ReplyDelete
  4. dah tahu markas, buat kt situ watpa

    ReplyDelete
  5. @6168180618334404634.0
    menurut berita, ustaz ni mengajar di sekolah agama..status perkahwinan ustaz ni masih disiasat..isk..

    ReplyDelete
  6. @2387096138869069515.0
    patut dia yang jadi role model..dah terbalik dah..mengkhianati tanggungjawab sendiri

    ReplyDelete
  7. @2046790389649606321.0
    ahahah..komen paling bernas!

    ReplyDelete
  8. bawah umoq ni....merasa ar sebatan

    ReplyDelete
  9. @596996622348727714.0
    takdak pasai nak cari pasai..rasakan

    ReplyDelete
  10. ustaz..ustaz..tergamak ye buat macam tu.. budak tu pun satu hal.. camne boleh berada bersama ustaz? bapak ko mane?

    ReplyDelete
  11. ustaz hayam neh..tapi rezeki betoll.hehe

    ReplyDelete
  12. @6251672110870543441.0
    ada dua kemungkinan, dia keluar tanpa kebenaran atau bapak dia bg izin. kalau bapak dia benarkan dia keluar dgn ustaz tu, memang tak hagak2 la..ustaz tetap lelaki..

    ReplyDelete
  13. @1859029488590849897.0
    memang rezeki dia kan..baekk punya

    ReplyDelete
  14. @2405429284685414328.0
    nape moon? kenal ke:>:>

    ReplyDelete
  15. wow ustaz!!!

    bagus gile ustaz nih...

    haha... =P

    ReplyDelete
  16. @4790927608235796478.0
    tu la..baekkk punya perangai kan..mcm hampeh je..haih

    ReplyDelete
  17. SAPE KATA USTAZ BAIK ? BELAKON JE LEBIH BERTOPENGKAN AGAMA!!!!!

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected