Saturday, July 17, 2010

Nuffnang, how could you do this to me :(

nuffnang_logo Jangan buat saya rasa bersalah sob sob..Sad

Awak buat macam ni rasa macam diperli pulak sob sob..Worried

Takpelah, saya terima dengan rela apa saja keputusan awak. Saya sedar saya ni sapa. Apapun, terima kasihlah buat saya camni. Terima kasih. Terima kasih.

3rd_4th_5th_bufferedearning

klik bagi besar

5th_buffered_earning

keh keh keh

Jarang padet pun sudi jugak menempekkan iklan..I love you Nuffnang!

Kena padet kerap la lepas ni..adess..

 

Kalau tak faham apa yang saya ceritakan ni, sila klik entri ni. Mekasih.

16 comments:

  1. ingatkan nuffnang buat la ape kat awak. rupenye iklan. haha.

    ReplyDelete
  2. @Benrauf 2.0
    hehe..saja letak tajuk sedih sedih sket :P kasi kecoh >.<

    ReplyDelete
  3. @hiro
    heheh..pasal dah ada la ni..saja buat2 sedih :P

    ReplyDelete
  4. maksudnya? tak faham. nuffnang tak kasi earning ke? ataupun sbnarnya suka dapat bufered earnings?

    ReplyDelete
  5. @Mr. J pengeRindu
    ahaks~padet tu bahasa sawan bagi update :P

    ReplyDelete
  6. @Hasrol Nizam
    sebab dapat buffered earning walaupun jarang padet blog..ehehe

    ReplyDelete
  7. wa tahniah2!

    makin hangat la duit dari nuffnang lepas ni ye.. hehe

    ReplyDelete
  8. @ken
    hehe..it's boring lah to put the same title. that's why i put something different :P

    ReplyDelete
  9. @Oh Malaysia
    hehe..boringlah letak tajuk yang sama..tu yang kasi tukar sket :P

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected