Saturday, July 3, 2010

Teknik mengesan teruna @ dara seseorang.

Terbaca pasal ni kat sini. Asyik orang perempuan je kan yang selalu di’tilik’ daranya..sekarang meh kita tilik dara teruna sang jejaka pulak.

HANOI - Seorang wanita yang merupakan pakar akupuntur Vietnam, Pham Thi Hong menjadi selebriti apabila dia berjaya membantu membebaskan tiga lelaki yang dijatuhi hukuman penjara atas kesalahan merogol setelah mereka didapati masih teruna.

Pada mulanya, seorang pesalah itu, Nguyen Dinh Kien dirawat oleh wanita tersebut empat tahun lalu.

Wanita itu kemudian mendapati terdapat beberapa bintik merah di belakang telinga lelaki itu yang menunjukkannya masih teruna sekali gus tidak bersalah merogol seorang gadis berusia 20 tahun pada 2000.

Dia kemudian mendapati dua lagi rakan lelaki itu mempunyai bintik sama yang menunjukkan mereka sebenarnya tidak pernah melakukan hubungan seks.

Wanita itu kemudian melancarkan kempen untuk membebaskan mereka dan usahanya berjaya apabila Presiden Vietnam, Nguyen Minh Triet mengarahkan kes tersebut dibuka semula.

Hasilnya, ketiga-tiga lelaki berkenaan dibebaskan pada Januari lalu selepas para penyiasat mendapati terdapat kekurangan bukti dalam kes tersebut.

Bintik di belakang telinga itu hanya akan hilang selepas lelaki bersetubuh dengan wanita tetapi ia tidak terjejas jika hubungan seks sesama jantina.

"Ada titik merah kecil di belakang telinga ketiga-tiga kerana bintik itu akan hilang dengan sendiri jika mereka melakukan persetubuhan," kata Hong. – AP

P/s – Hahahahahahahahabislaaa kau..

22 comments:

  1. wah... tips berguna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!













    waka waka eh eh!!
    >>_______<<

    ReplyDelete
  2. macam tu pula.. ada tak bintik yang boleh dibuat?

    ReplyDelete
  3. haha.macam macam tapi laki orang yang sah2 tak teruna jugak yg ramai ppuan nak..wa...... bukan kite ok!

    ReplyDelete
  4. @Farid MOFASAD
    dah check? amacam..teruna lagi ka? hahah!

    ReplyDelete
  5. @cikgu isza
    cikgu, rasanya ada teknik nak check dia kot..mungkin la sebab dia pun pakar akupuntur, pandai cari titik - titik kat badan ni..

    ReplyDelete
  6. @IERA HAJERAH AZMAN
    ahaha..mengaku siap - siap tu :))

    ReplyDelete
  7. @kakiinternet
    ahaks! nak try kat sapa? :))

    ReplyDelete
  8. yes! tips ini bagus! nice entry! hehehehe...

    ReplyDelete
  9. @Nor Anati
    nak check kat pakwe ke? ngehehe >:)

    ReplyDelete
  10. haha bagos2..sem baru pon nak bkk..bley la aku usya2 telinga bdq2 laki clz aku t..tak pasal2 jadi bahan eksperiment =P

    ReplyDelete
  11. @Bulan Di Langit Osaka Biru
    hmm..akupuntur katanya..

    ReplyDelete
  12. @Aujinz
    kaataanyaaaa...oi oi..ada blog baru tak roger no b-(

    ReplyDelete
  13. @keyna
    hahah..eksperimen jangan tak eksperimen :P

    ReplyDelete
  14. adoi. tak pasal lepas ni jumpa lelaki tilik diorang lak.hehehehe. bagus.bleh try.hahaha

    ReplyDelete
  15. @lizz
    hahah..lizz. pasni suma dak pmpuan asek nak jalan kat belakang lelaki je. nak tengok belakang telinga punya pasal :))

    ReplyDelete
  16. serius ke??
    tp mcm mne nk g belek kt bf..
    kang die kata apa plak..
    aiyaaaaaa

    ReplyDelete
  17. @♥cutebabygirl♥
    hahah..nak buat betol - betol ke? honesty is all that matter dear :)

    ReplyDelete
  18. Susah nak jumpa lelaki yang teruna sekarang ni. Haha.

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected