Thursday, December 6, 2012

Kelantan - Terengganu | 4 hari 3 malam


Trip dengan staf pejabat. Naik melalui Jeti Kuala Perlis. 
Naik bas KFA. Persatuan Bolasepak Kedah. 
Selesa sangat. 
Seat besar.

Kat jalan orang pakat hon sebab ingat kami pemain Kedah haha.
Dijangka sampai ke Kelantan dalam pukul 5 atau 6 petang.

Dalam bas ada wifi. Best2.

Tp yang tak bestnya, takda tempat nak cas hp.
Tau je la kan, smart phone, dumb battery bak kata teacher Sufina Halim :p

Sunday, December 2, 2012

Live update dari Air Asia AK 6313

Ok. Sekarang dah tak live. Kat atas mana ada tenet hihi.

Hai
Dapat seat yg sebelahnya ada sorang kakak ni. N seat kat tengah2 kosong. Boleh la ai letak beg kat tengah hehe.

Tp yg tak bestnya bukan tepi tingkap :-(

Sib baik ada henpon ni. Dapat la jugak godek2.

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected