Slider

Hai!

Thursday, December 10, 2009

Hai hai!!
Sehat suma?
Lama siut tak hapdet blog ni.


Rasa bersalah saya berkurangan setelah mempadet belog ini. Yeah!!


Sekarang saya kat Hotel Seri Malaysia Bagan Lalang, Sepang, Selangor kerana menghadiri kursus yang dianjurkan oleh Kementerian Perumahan & Kerajaan Tempatan. Sangat la mem'best'kan. Kata urusetia, sessi kali ini adalah sessi bertuah sebab buat kat hotel [tu pun komplen itu ini, itu tak kena ini tak kena. tak reti bersyukur sungguh kau ni Cik Fina]. Kalau sessi sebelum ni buat kat Kem Kuala Kubu Baru, Selangor dan sessi kedua diadakan di Akademi Bomba, Wakaf Tapai, Kuala Terengganu. Kerusus mereka sangat menerukkan. Ada yang kena ragging, kena bangun pukul 2 3 pagi. Sampai tido pun tak tanggal stokin sebab encik-encik Bomba akan kejutkan tak tentu masa. Tak tentu hala kan mereka?
Waktu saya sedang mempadet blog ini, saya sedang menunggu rakan-rakan PKA yang lain untuk masuk ke dewan. Malam ini adalah malam ke 5 kami di sini. Okeh, more update to come.

Daa!


P/s - Lengan saya sakit-sakit sekarang sebab tadi main polo air kat pool petang tadi. [Polo air la sangat kau!]



6 comments:

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright