Sunday, December 24, 2017

Dinner bersama keluarga

Malam ni malam kedua makan kat kedai yang sama. Style famili kitorang, kalau sedap makan kt situ je xmau kat tempat lain dah. Current favorite la kiranya restoran tu 😁

Semalam makan bertiga je dengan mak ayah. Malam ni treat by adik nombor 3.

Restoran ni memang sentiasa full. Even tadi pun pelancong luar ramai. Tengok gambar.

Masak 3 Rasa. Ikan rangup. Kuah meresap masuk ke dalam ikan. Memang menyelerakan.
Sotong goreng kunyit. Fresh. 
Ikan bakar. Pun sama macam 3 Rasa. Perapan dia terasa sampai ke isi πŸ‘
Tomyam. Marvelous ♥
Kerabu Kaki Ayam. Memang sedap sangat. Menu wajib tiap kali datang makan kt sini. Eh bukan dh cakap ke kat entri lepas 😝 

2 comments:

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected