Saturday, November 5, 2011

Selamat Menyambut Aidiladha semua

Hai,

Pos sebelum berangkat ke Kuala Lumpur (orang raya balik kampung, dia keluar kampung :p)

Beraya di Putrajaya memandangkan adik saya & suami serta anak-anaknya tak dapat pulang beraya di kampung. Kesian diorang sunyi kat sana nanti. Dapat jugak jalan - jalan kan hihi..

Flight pukul 11.40 malam ni, doakan kami sekeluarga selamat sampai ye :)


Salam Aidiladha semua :)

8 comments:

  1. Salam Aidiladha 1432 Hijrah ya!
    Moga selamat pergi dan pualng ke kampung ;)

    ReplyDelete
  2. @hafidz
    alhamdulillah..selamat pergi, selamat pulang ;)

    ReplyDelete
  3. samat ari raye.. wuwuwuu buatla rumah terbukaaa..

    ReplyDelete
  4. tak terlambat kot nak wish!

    selamat hari raya aidiladha!!

    ReplyDelete
  5. @penmerah
    raya kat luar kali ni :D

    ReplyDelete
  6. @NOOR FATIN
    salam aidiladha jugak :)

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected