Wednesday, March 9, 2011

Seksanya hidup..





gambar cilok kat sini

:(

Susah betol takde laptop.

Nak buat apa pun payah.

Susah susah susah.

Haih.

Bila laaaaa nak hujung bulan :(


Mintak bagi motivasi sket :(


12 comments:

  1. Asus kecik tue kalau kat sini tak sampai sribu pon.. huhuhuhu.. chaiyok chaiyok Pentot..

    ReplyDelete
  2. nk beli aku punya tak???heheee....cari kt pc fair la.xpon kt sini ada tempat yg jual netbook >1000.ermm,xpon buat easy payment aeon kredit.deposit singgit je...huhuu

    ReplyDelete
  3. beli la ikut kemampuan.. :)

    ReplyDelete
  4. sabar-sabar. nanti dah ada, blogging puas-puas. hehe

    Latest Entri :
    Alhamdulillah, dah selamat bersalin

    ReplyDelete
  5. @Aujinz
    takmau dah. nak laptop pulak..

    ReplyDelete
  6. @aza shafiza
    kt sini takde pc fair la fiza :( aeon tu, malas nak beli hutang - hutang ni.

    ReplyDelete
  7. @Wafi
    hehe..sudah tentu..dalam bulan depan cukup kot bajet tu :D

    ReplyDelete
  8. @eiela
    hehe..harap - harapnya ♥

    ReplyDelete
  9. erkk ss pon nak laptop gak sebijik..nak kaler pink boleh?? ngehh


    psstt : Sanggup ke kita tengok jek Nabi Muhammad s.a.w dihina???

    ReplyDelete
  10. @Siti Saffiyah
    huhu..saya pon tengah mengumpul2 ni ha :P

    ReplyDelete
  11. saya cadangkan beli laptop bayar bulan-bulan ar kalau nak angkut cepat tanpa bayar banyak.. okay tak? hehe

    - Fitrihadi.com -

    ReplyDelete
  12. @Bro Fit
    huhu..tu cadangan ayah. soh beli ansuran. tp kalau beli camtu macam lambat pulak nak abesnya :P

    cash la kot :D

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected