Monday, August 15, 2011

Siapa kata Yusry KRU & Lisa Surihani nak kahwin 2012. Propa aje.

Sapa cakap sapa cakap?

Klik untuk sumber asal

Antara komen – komen peminat. Paling suka komen nombor 1 tu Open-mouthed smile

lisa surihani dan yusry kru 2012

 

24 comments:

  1. marah benor ek cipina dgr yusry nak kwen ngn lisa,seb baik x jd...huhuu

    ReplyDelete
  2. iskh iskh. propa btul wartawan ni...
    terusss ja tersebar luas pasal lisa n yusry nak kawin...

    aku pun termasuk yg kecewa sbb lisaaaa nak kawin. eh eh, aku bukan lesbo, taaapi mmg minat ngan lisa. hihi

    ReplyDelete
  3. maka terasalah lega bagi penggila2 yusry dan lisa dengan harapan bakal punya peluang lagi... cait!

    ReplyDelete
  4. betulkah? yeayy yeayyy! hahahaha

    ReplyDelete
  5. hahahhahambekkkk...

    nak sangat gossip kan.. kah kah kah

    ReplyDelete
  6. @Citarasa Rinduan
    haha..sy pn bereaksi yg sama waktu first baca :P

    ReplyDelete
  7. @aza shafiza
    hahah..takdolah kecewa sangat tapi kenapa harus lisa dengan yusryyy. tsk

    ReplyDelete
  8. @mr_mrs mikko
    hahah tu la pasalnya. sekali lagi, kenapa harus lisa dengan yusry? aduii

    ReplyDelete
  9. @amie
    aip aip aip amieee...
    behaveee behaveee

    :P

    ReplyDelete
  10. @Aujinz
    tu la kan. hambek hang. heh

    ReplyDelete
  11. rugi aku tolak cinta lisa dulu.. :P

    ReplyDelete
  12. @Heidi Shafiq
    choiii hahah..dan dan la kannnn :P

    ReplyDelete
  13. mcm2 je wartawan tu kan. ade aku kesah? wahh..hehe

    ReplyDelete
  14. @Redbloodsnow
    hahah..ada aku kesah? amboi amboi amboi #jariazwanali

    ReplyDelete
  15. memang dunia artis camni lah.kesian gak kadang2.huhuhuhu

    ReplyDelete
  16. @lizz
    takde modal la tu nk tarik pembaca.

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected