Thursday, July 17, 2014

Osem sangat kan. Ambik kau.

Baru semalam pos pasal aktiviti dari awal pagi. Osem la konon sebab bangun awal gila, pastu tak tido sampai pegi keja sampai la balik keja. Balik tu terlelap jap. Jap je la hehe. Pencapaian yang membanggakan la konon.

Hari ni, bangun sahur macam biasa. Lepas makan, siapkan baju keja. Dlm pkl 5.15pg dh selesai semua.

Nk ambik wuduk siap2 Subuh lambat lagi. Buat batal je huhu.

Buka aplikasi iQuran, cari surah apa yg nak baca japgi sambil dok hafal² 10 ayat pertama Al-Kahfi.

Pastu rasa macam mengantuk pulak. Eh takleh layan, japgi hanyut. Tengok jam. 5.30pg. Lebih kurang 20 minit lagi nak azan Subuh. Pejam mata lah kejap. 5-10 minit pun jadi la. Eh.. Nak tido ke tak. Nak tido ke tak (tak percaya diri sendiri)

Jam pun berbunyi. Tengok² dah pukul 6.30pg. Hoho.

Turun kat mak (dok menjahit) tanya "Depa tak azan ka kat surau?" mak jawab "Eh mau ka tak azan. Azan la"

Koh koh koh. Tidur mati la maknanya tu. Nasib baik la mmg set alarm 6.30pg tiap2 hari.

Lepas solat, surah yang nak dibaca pun sempat baca 10 ayat ja. Sebab satu ayat tu panjang².

7.30pg gerak mai ofis.

Semalam tidur awal jugak. Pukul 12mlm. Kenapa la boleh mengantuk lepas sahur tu. Nak kata makan banyak, suku je nasiknya.

Cover yang semalam punya kot hihi.

2 comments:

  1. Aku x leh tdoq dr smlm lg.Padahal Qaireen Faqihah lena elok ja wlaupun demam campak. Maka terjadilah blog baru ni.πŸ˜†

    ReplyDelete
  2. Huhuhu.. Welkam back 😁😁

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected