Slider

Comeback

Monday, September 6, 2010

Gosh.

Berapa lama eh saya tak update? Last update 23 Ogos lepas. Hari ni dah 6 September. Gila lama.

Ada banyak perkara sebenarnya nak update tapi mood menulis tak mau datang.

Kepada yang follow, terima kasih saya ucapkan. Juga kepada yang sudi datang ke blog pagar papan ni. Kepada yang klik Like kat Fanpage Facebook saya, i love you.

Kepada Nuffnang, thanks to you sebab still bagi BE walaupun blog ni dah bersarang labah, berdebu, berkulat dan segala macam ber ber lagi.

Tengah sedaya upaya menyeru balik semangat yang hilang eh dah macam tajuk lagu xpdc pulak.

Tunggu tau.


4 comments:

  1. Mari kembalikan semangat berblogging kembali! =)

    ReplyDelete
  2. mana2 gua pergi ada ucapan hari raya.. so gua ikut skali.. haahaha..

    slamat hari raya

    ReplyDelete
  3. @hamzah ian
    selamat hari raya jugak :D

    ReplyDelete

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright