Tuesday, September 21, 2010

Jantung pisang yang lain macam

Tadi terperasan jantung pisang ni waktu on the way balik ke ofis. Gila besar. Oke. Orang lain saya tak tahu, tapi sepanjang saya hidup selama 25 tahun ni (ops..terreveal umur plaks)belum pernah lagi saya jumpa jantung pisang sebesar ini.

Orang Langkawi, kalau tak percaya, pokok pisang ni berada di belakang balai bomba Langkawi tepi Arked Teratai yang berada di tepi Majlis Perbandaran Langkawi.

Huh.

 

P/s – ini kalau buat ulam sedap x? >___<

30 comments:

  1. adik fento ...
    selamat hr ry..
    maaf zahir batin kalau ada..

    besaqnya jantung pisang tu.. nk buat ulam pn tk berani makan..kot jd besaq cam dia jugak..hahaha

    ReplyDelete
  2. @MiszNoRuL
    kakak, selamat hari raya jugak ♥

    hahah, tu yang was - was nak buat ulam. besar dia lain macam betul. guna baja apa lah agaknya :P

    ReplyDelete
  3. dah lame tak makan jantung pisang celur cicah air asam. pergh!!!

    ReplyDelete
  4. jantung ni ada vena kapilari dan pulmonari. hahahhahaha

    ReplyDelete
  5. @hamzah ian
    ye ke? *muka curious sambil angkat kening sebelah

    ReplyDelete
  6. @_ToMaToMeI_
    shila, p tgk sebelum ilang :P

    ReplyDelete
  7. @Aujinz
    jin, tengok saiz je dah takut :-ss

    ReplyDelete
  8. @enjelinajolipit
    haha. boleh jadi! besar sangat!

    ReplyDelete
  9. cicah budu memang terbaekk la jantung pisang..

    ReplyDelete
  10. @ParkAir
    haha. tp besar macam tu sanggup ke?

    ReplyDelete
  11. mak oih!!!
    besar nyer...
    wat ulam mesti lama boleh tahan ni...

    ReplyDelete
  12. macam terlebih besar jer jantung pisang nih, huhu

    ReplyDelete
  13. @Fitrihadi.com
    haha. tak cukup kot >_<

    ReplyDelete
  14. @hafidz
    tu la. lain macam kan? baja elok kot :P

    ReplyDelete
  15. @Pencacai Alim
    tak sanggup tak sanggup haha

    ReplyDelete
  16. hahaha baja apa sis guna utk pokok tu?

    ReplyDelete
  17. wat cicah2 ni sedap neh~ heheh...

    eh balai bomba kat langkawi? kat mane yek...

    ReplyDelete
  18. @kelhome
    uhuhu..tak dapat dipastikan. nak sy p check ka? :P

    ReplyDelete
  19. @HEROICzero
    balai bomba kat arked teratai. tepi majlis perbandaran :D

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected