Friday, October 14, 2011

Salah satu sebab saya suka Melaka :)




C, thanks pasal dinner tadi..berselera jadinya makan dengan you. Sampai berapa pinggan I tambah. Mak ayah I pun sama. Diorang suka you. Lepas ni diorang nak makan dengan you lagi :) Thanks ye ♥...

C, walaupun ramai yang tak suka you sebab bau you, tapi I tak kisah. Mak ayah I lagi tak kisah. You buat kami bahagia ketika di meja makan tadi.

Tak payah you rasa rendah diri dengan kelemahan you tu, sebab bagi I, itu yang buat you ‘sedap’ hihi Blushing

Thanks C..








..encalukLove Struck


Sedapnya Ya Allah sampai 4 kali tambah nasikDrooling




Awat. Ampa ingat apa ha?? hahahaLaughing

P/s – Cencaluk ni dibeli oleh rakan sepejabat, Abg Asri waktu dia ke Melaka untuk lawatan kerja. Tenkiu abg Asri.



Jangan marah aaa..nanti kena jualllBatting EyelashesHee hee

8 comments:

  1. Tak boleh blah dgn gambo dpn tu...huhuuu

    ReplyDelete
  2. @aza shafiza
    hahaha..teruja kan kan?

    ReplyDelete
  3. ingatkan cakap dekat model gambar mula2 tu ! ha ha .

    ReplyDelete
  4. @HEROICzero
    hehehe..ramai tertipu huhuhu

    ReplyDelete
  5. drooling makcik...ai like...ma pebret too...=)

    ReplyDelete
  6. @Rayyan's Mommy
    first makan waktu keja hotel. became my favourite since then!

    sep sikit!

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected