Slider

Hoh! Saya kena tag!

Sunday, November 15, 2009

Saya kena tag saya kena tag dapat award lagik..Hoyeh hoyehDancingDancing


Oke..ini soalannya..

1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.
4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged.
5) Paste the award badge in your sidebar..
Jom jawab!

1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
  1. Nama maya dia Ojin.
  2. Dia keja kat MAS [Ojin, agak-agak boleh dapat tiket katebang free takSmugSmug]
  3. Otai kat Virtualfriends.net
  4. Saya tak pernah jumpa dia face to face. Interesting kanHee hee
  5. Dia suka bagi gift kat Cafe World. [Ojin, nak bunga hiasan banyak-banyak..Kalo boleh tiap-tiap hari yeTongue]
2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
  1. Kalau tak senyum muka sangat la buruk yang amatFeeling beat up..tapi kalau senyum, sangat la menarik hatiBlushing[Ya Allah..anak sapa perasan niFeeling beat up]
  2. Suka makan. Lagi satu kalau makan kat kedai, mesti order minuman tak kurang dari satu gelas..kadang-kadang sampai 3 gelas saya bantai. Menarik kan.
  3. Suka berfikir sebelum tidur..Ada kawan-kawan cakap saya ni seorang pemikirBlushing. Dah tu pulak, dorang cakap saya sesuai keja sbg journalist. Saya tak cakap, dorang yang cakap aaa..Whistling
  4. Suka internet. Tu kira menarik jugak keNot talking
  5. Suka layan TV. Kadang-kadang sampai makan tengahari nasi agak hangit sebab teroccupied dengan TV tuCrying..sian bakal suami Cik FinaSigh  Interesting interesting..
  6. Suka aerobik tapi sekarang dah kurang aktiviti tu memandangkan ada pihak tak senang tengok saya aerobik - jeleslatuSigh. Interesting ke niI dont know
  7. Suka berenang! [walaupun tak jauh mana pun peginya]
  8. Dok kat pulau tapi dah dekat 4 tahun dah saya tak mandi lautCryingInteresting kanWaiting
  9. Wajah kegemaran budak-budak sekolahWaiting. Waktu belajar kat kolej, budak-budak sekolah je yang selalu ngoratCrying
  10. Bapak panjang menjawab tag niHee hee




3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.
[Kalau tak sampai 10 boleh tak? Saya tak ramai kawan bloggerSadCrying]
1. Cik Bulan comel – seorang pelajar dan seorang futugeraper yang pandai amek gambar guna kamera woo..[ko amek gambar guna pencil box ke Cik FinaFeeling beat up]
2. Hydolarc – Seorang lelaki yang kawen banyak dalam VF!Big Grin
3. Cik Rowena – kawan baru saya! [bila dia follow kita, maknanya dia kawan kita la kan kan kan]
4. Nak tag Yana, Ojin dah tagSigh
5. Nak tag Mimot, pun Ojin jugak dah tagCrying
6. Cik Dianafarisya – dia kawan kat VFBig Grin
7. Sapa lagi ek?
8. Jap nak fikir.
9. Jap fikir lagiThinking
10. Erm takde dah la..eh dah cukup sepuluhBig Grin

4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged.
Waktu entri ni dah publish, insyaallah dah lekat tapak kaki saya mnge’tag’ dia dia dia dan dia kat blog dia dia dia dan diaBig Grin


5) Paste the award badge in your sidebar..
Saya amat terharu dengan anugerah berprestij ini, i’m flattered..rasa macam nak nangis. Tak sangka, dalam usia baru setahun anak jagung, saya telah diberi pengiktirafan sebegini rupa..Toce toce..Oh, tak dapat saya gambarkan perasaan saya ketika ini. Saya nak ucapkan terima kasih kepada mak ayah, bfyangsukakomplenpastubuatsayarasatercabariloveyoulah, adik-adik yang tak pernah bagi sokongan kat saya dalam dunia blogging ni sebab dorang kecik-kecik lagi, kawan-kawan blogging, kawan-kawan maya..bla..bla..bla

Sudah la kau Cik Fina, letak je la award tu kat sidebar dah tu dok diam-diam..manyak cakap pulakFrustratedFeeling beat up


Suka main tag? Anda telah ditag..sila ke sini Big Grin

6 comments:

  1. uikk nama cik bulan ada.. ehehehhe thank kamu.. nanti kalau cik bulan ada mase ck bulan buat

    ReplyDelete
  2. cik bulan : Jawab tau tag tu:D:D

    ReplyDelete
  3. hahahahhaha....kompeni den koba..kalau nak tiket free boleh.. tapi kono jadik binik dulu..keh keh keh..( ..jap lagi datang lembing terbang-pakwe-cikfina kat aku ....)

    ReplyDelete
  4. Ojin : Aih jang..kono jadik binik la pulok..tak dapek den nak nolong [pakwe cik fina tak pakai lembing..dia guna anthrax - bersih dan suci serta tidak mendatangkan kerosakan awam] wahaha:P

    ReplyDelete
  5. fent :: mano ado ojin tag den. ojin tag yanie....bukan yana. tapi tak kiro...den raso mcm nak buek jugak jawab2 soalan ni, sbb den tgh bosan amat.

    ReplyDelete
  6. Yana : Yana, takde ek:-?, silap tengok kot:P..buat je..eheh

    ReplyDelete

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright