Monday, November 16, 2009

:A picture tells a thousand words 2:

Pic982

Pic1105

Pic1106

Cik Bulan, ni gambar-gambar final ye. Untuk gambar kedua dan ketiga, kalo Cik Bulan tengok betul-betul kat dalam cermin ada kepala dan badan berasingan. Nak satu je kan? Selamat memilih ye..YawnYawnYawn

Besok la baru saya jengah gambar-gambar pencalonan kat blog Cik Bulan yeYawn

GudnaitYawn

3 comments:

  1. menciknye......

    fen guna kamera ape nie....:-w

    ReplyDelete
  2. Ojin : Ojin, ada unsur-unsur kejelesan kat situ..hahaha...guna kamera henpong jek:-s
    saya semekin, takdak duit nak beli dslr:-s

    ReplyDelete
  3. waaaa:((:(( bencik bencik bencik..dah tutup dah contest tu:((

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected