Slider

Blog saya sudah kuruss!!

Friday, November 20, 2009

Fuh Fuh Fuh..

Assalamualaikum kawan-kawan..

Dah banyak hari saya tak update blog ni kan[Feeling beat upBANYAK HARI KAU KATA? DAH DEKAT 3 TAHUN TAU TAK!]

Kesian dia..kurang kasih sayang. Kelaparan.

Oke, untuk menebus 'dosa' saya sebab pernah janji kat blog ni [ni janji saya dengan blog ye..bukan dengan kamu, kamu kamu ke kamu ke kamu tau] untuk 'kasi makan' (update) dia hari-hari, maka saya bagi dia 'makanan' yang maha banyak untuk tampung 'kelaparan' dia dengan cerita sepanjang saya bercuti selama 2 minggu away dari Langkawi. Tarikh akan dibuat berdasarkan tarikh kejadian berlaku.. Takut nanti kang konpius plak anda.

So, nantikan kemunculan entri-entri tak berguna tahap-baca-sampai-muntah dari saya selepas ini. Stay tune. I’ll be right back after the commercial break. Ngeh.

Tak larat dah nk italickan perkataan Bahasa InggerisFeeling beat up


2 comments:

  1. hah..tauuu punn..

    ingatkan dah lupa daratan...(..walaupun hang dok kat Pulau..)

    cepat sikit padet...lama dah tunggu nie..

    ReplyDelete
  2. ojin:((:(( sekali termalas, terbawak2 kemalasan itu..bantuin aku dong:((

    ReplyDelete

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright