Friday, October 29, 2010

Mati kerana overdose air minuman dalam tin..RIP

Tak tau nak kata macam mana. Waktu jumpa mangsa, badan beliau dah keras. Memang dah tak boleh diselamatkan lagi dah. Nak buat CPR pun macam tak boleh. Bukan sebab skill dah berkarat. Tapi memang tak reti nak buat CPR kat beliau.

Punca kematian dipercayai akibat overdose air minuman dalam tin berdasarkan bahan bukti yang ditemui disebelah mangsa. Sangat sedih dengan cara beliau mati. RIP.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


PA161563_RIP_billion

ditemui bersama bahan bukti dipercayai penyebab punca kematian

PA161565_RIP_billion
tak pernah amek kursus CPR kat spesis beliau
sapa – sapa tau?

 

Oke..berasa sangat sedih sekarang. Pergi dulu. 

44 comments:

  1. adik :))
    ingatkan apa dh td...air tin sama besar jek dgn badan dia tu :p hahahahaha

    innalillah!

    ReplyDelete
  2. haiy owner belog.
    saya datang singgap
    belog yang super nice !

    love einaz !

    ReplyDelete
  3. tut..tut...tut...(makian yg dtapis...)berani kencing berapi kat gua....kehkehkeh....

    ReplyDelete
  4. @MiszNoRuL
    :)) kakak. tula. overdose katanya :))

    @einaz shah rizal thomas
    hype. selamat datang. sila lah datang lagik ye :D

    ReplyDelete
  5. @3516749361155583467.0
    kahkahkah makcik! kena kencing berapi :)) tak menahannnn :))

    ReplyDelete
  6. haha, ini mmg epik!!
    kebetulan yg supercool..

    ReplyDelete
  7. @cEro
    hahah. terjumpa kat sebelah billion. teros terfikirkan nak buat pos ni :P

    @Heidi Shafiq
    hehe..saya goreng bagi kamu eh? saya tak sanggup makan >__<

    ReplyDelete
  8. terasa mau lempang fentot laju laju..

    ReplyDelete
  9. air gas boleh menghakis tau tak..uiii kesian burung tuu..tapi leh caya ke?? hahaha

    ReplyDelete
  10. @Fitrihadi.com
    hahaha..kes bunuh diri la ni kiranya :P

    ReplyDelete
  11. Apsal kau tak kebumikan..panggil org masjid

    ReplyDelete
  12. Hey, something is wrong with your site in Opera, you should check into it.

    ReplyDelete
  13. haha.tin same besar ngn dye tuh..
    haha.klaka2..

    btw..
    do folow me yeah?

    http://owlkieranaa.blogspot.com

    tq~

    ReplyDelete
  14. @fndrocka
    rasanya pak guard dah kebumikan lepas tengok saya dok snap2 gambar kat tempat kejadian ari tu :P

    @1817259928968968503.0
    will check on it. thanks

    ReplyDelete
  15. @2633430147143226955.0
    tu yang meninggal tu :P

    ReplyDelete
  16. @hamzah ian
    kehkehkeh..bunyi mcm kuciwa aagagaga

    ReplyDelete
  17. kalau nak ikutkan memang air tin bermasalah bagi manusia minum..
    ada kes budak kecik dah ada kencing manis disebabkan minum air tin dan air kotak hari2.. mak bapak dia yang ajar

    ReplyDelete
  18. @Syafrizal
    moral of the story : perkembangan & perlakuan anak - anak adalah hasil didikan awal ibu bapa..

    anak sedara saya lansung takleh minum air bergas. harap dia tak minum sampai besar.

    ReplyDelete
  19. keh2...beliau kene seseme beliau sendiri laaa.

    ReplyDelete
  20. @hiro
    hahah! kemungkinan yang paling munasabah.

    tp masih misteri dengan keberadaan tin minuman kat sebelah si mayat..hmm..*fikir

    ReplyDelete
  21. hehehehe.. ingt kot orang... adesss.. :P

    ReplyDelete
  22. @Mr.Bintang
    kalau orang, sopan sket kot ayat2 kat dalam tu :P

    ReplyDelete
  23. pertama kali basuh kaki kat blog ni.. :-D
    takziah pada saudara2 burung tu.. XD

    ReplyDelete
  24. @cascd
    selamat datang! lap kaki dah? :P

    sian anak bini dia kan..*tunduk bagi penghormatan

    @cik EPAL
    aaaa...cik epal nampak mcm apa? :P

    ReplyDelete
  25. rasa macam nak meraung kesedihan :(

    ReplyDelete
  26. @Liyana Lunia.
    ynn, sabar ye. yang pergi takkan kembali. relakan dia pergi :(

    ReplyDelete
  27. ini dah boleh jadi wartawan 999 nih. edisi binatang. hahahaha

    ReplyDelete
  28. @Q
    hahah! edisi binatang. ada ke? nak apply lah :P

    ReplyDelete
  29. @Fina Fento -
    tunggu Q jadi penerbitnye yer.. huhuhuh...

    ReplyDelete
  30. @119415020940785470.0
    haha..saya pegang janji itu. *nak start prektis baca berita :P

    ReplyDelete
  31. @hafidz
    haha. berdasarkan bukti kat sebelah si mangsa :P

    ReplyDelete
  32. haha. cumel jep. adih la. tu la spe soh mnum bnyk sngt :P

    ReplyDelete
  33. @cybernetic88
    haha. sebagai peringatan buat burung - burung yang lain :P

    ReplyDelete
  34. mak aku dah cakap, jangan bagi burung tu minum air tu. Tapi aku degil. kesian burung tu. sori yek.

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected