Monday, September 26, 2011

Utusan menghina Tuan Guru Nik Aziz & Hukum Hudud

Saya tidaklah berniat menyebelahi mana - mana pihak. Tapi ini sudah seperti menghina. Jelas - jelas itu karikatur Guru Nik Aziz. Kalau letak gambar Najib mahupun Muhyidin ataupun sesiapa saja, apa tindakan yang akan dikenakan agaknya ye. Hudud tu hukum Tuhan, kalau tak boleh terima, jangan hina sampai macam ni :(

sumber gambar : sini

KOMEN DISINI

8 comments:

  1. heh . makin lama makin melampau . biar berbeza fahaman , beliau masih lagi Tuan Guru . hormat la sikit .

    ReplyDelete
  2. @HEROICzero

    Itulah. Sedihnya mentaliti orang kita. Sanggup buat sampai macam ni..

    ReplyDelete
  3. politik mesia ni macam tahi, berat sebelah. nak bersuara semua salah. depa cakap apa pon takpa. kadang2 menampakkan kebodohan sendiri yang ketara. kata pemimpin..

    ReplyDelete
  4. @JelinaJoli
    tahu takpa. jahat betoi.

    ReplyDelete
  5. takut kepada petanda yang semakin lama semakin jelas.. ulama diperlekehkan (dajjal nak muncul.. kiamat nak hampir)

    Senyap jer? | Semekar Kasih

    ReplyDelete
  6. @cikgu isza
    diorang tak takut gamaknya cikgu..

    ReplyDelete
  7. @Solihin Zubir
    berani betul diorang.

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected