Wednesday, September 28, 2011

Kat atas jalan raya pagi tadi..

1. Lepas 5 minit keluar dari rumah kepala rasa gatal. Dem. Macam mana nak garu kepala dalam helmet?

2. Kalau kita tak fikir kepala kita gatal, kita takkan rasa sangat gatal tu kan? Ahhh..gatalnyaa! Jangan fikir! Jangan fikir!

3. Waktu kat simpang, ada sorang encik ni naik kereta senyum – senyum siap angkat tangan. Kita kenal ke? Saya tak berapa perasan muka encik.


4. Lepas dok asek fikir siapakah encik dalam kereta tu, terus tak teringat kepala yang gatal tadi. Maka kepala pun dah tak gatal. Lega.

5. Sambil bawak skuter sambil mengingatkan diri supaya smskan no akaun adik kat ayah.

rempitfikirmaybank

6. Sambil dok ingat – ingat tu terus terfikir nak buat entri ni.

7. Berharap tak lupa sebab selalu sangat dapat idea time bawak skuter tapi lepas – lepas matikan enjin terus idea tu pun mati. Pakai petrol jugak ke kau idea?

8. Sedar tak sedar dah separuh perjalanan.

9. Kembali fokus ke jalanraya.

10. Jalan macam lengang sikit. Adakah ini tanda punchcardku bakal merah?

11. Walaupun di dalam kerisauan bakal lambat ke tempat kerja, mulut ini tetap senyum maka orang kat jalan pun turut senyum *padahal kau kemam mulut je.

12. Sampai pejabat lagi 2 minit ke pukul 8. Nasib baik.

13. Hujan sangat lebat sampai terpaksa pakai stokin punya sejuk AC orang tak bagi tutup sebab depa panas=.=

Haji Ismail Group
Tengok Hotel Bayview kat sebelah kiri tu.
Dah macam Genting!

8 comments:

  1. bagus laaa entri ang nie cipina.. takde point tapi bernas.. wakakakakaka

    ReplyDelete
  2. @Aujinz
    perasan dak no 1 - 4 cerita pasai kepala gatai ja haha

    ReplyDelete
  3. harap2 entri ditaip bukan atas skuter. bapak bahaya. kena saman polis plak

    ReplyDelete
  4. @Jelina Joli
    haha..rasa sangat bergaya bila bayangkan taip entri atas skuter..

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected