Slider

Yuyu Zulaikha category
Showing posts with label Yuyu Zulaikha. Show all posts

Bila blog direview oleh orang femes camnilah jadinya..

Friday, June 3, 2011

Sepatutnya saya kena pos pasal Shahz Jaszle kat blog selepas menulis entri ini. Tapi memandangkan blog ini cuma sorang je tuannya dan tuannya pulak kalau nak menulis kena ada mood dan kebetulan mood tuan blog ni pegi memancing kelaut, maka terbengkalailah entri pasal dia. Selalu macam ni. Haiz~

Tengoklah tarikh last entri kat blog ni. 1 haribulan haritu. Hari ni dah 3 haribulan >.<” Itu pun sebab teringin nk join Giveaway Nisa Menulis, kalau tak kira sendirila last update 28 Mei hari tu berapa hari blog ni tak diberi makanSad

Tadi sambil malas – malas dok blogwalking, tergerak nak check blog sendiri. Eh, ada 10 orang kat situ (ini kira banyak la bagi blogger yang tak tegar yang malas update dan malas blogwalking mcm Cipina ni) Ni mesti counter tu silap nihhh..Terpikir jugak apa yang sebabkan kemungkinan orang nak masuk ke blog ni. Follower pun tetiba bertambah. Asal nih? Apa saya dah buat eh?

Bila check Nuffnang, teediaa. Dari blog Yuyu Zalikha! Patotlaaaaa.

review_yuyu1

Ini pasal kes yang menang Giveaway Fererro Rocher hari tu la niOpen-mouthed smileHadiahnya dapat direview sebanyak 5 kali dalam masa sebulan..

review_yuyuComel kemain yang tak tahan tuBlushing

Hahah. Sekarang dah tahu cmana rasanya direview oleh blogger terkenal Nyah-Nyah

Sangat memberi kesan kt blog. Fiu~

Thanks adik Yuyu Big Grin

Bertuah betul NOMBOR 567! Menang Giveaway Yuyu Zulaikha~

Tuesday, April 12, 2011

Weehu~

Sepatutnya entri ni dibuat semalam lagi..tapi memandangkan malas tahap gaban, maka terpaksa dipos pagi ni..

Tengok tajuk pun dah tahu kan? Tengok ni..

senarai_peserta_giveaway_yuyu

Saya no last sekali Nailbiting

Tapi tapi tapi..

keputusan_giveaway_yuyu

Menang jugak Hee hee

Walaupun awal – awal tu silap submit link-.-“

Apapun, dapat la di promote Yuyu sebanyak 5 kali dalam sebulan huhu..
Cemana la gamoknye direview oleh blogger terkenal ni ye Tongue

BTW, thanks ye YUYURed heart

 

Yuyu Zulaikha-Fererro Random GiveAway

Sunday, April 10, 2011


Try picit header Yuyu tengok apa jadi Open-mouthed smile

Oke. Ini review saya pasai blog Yuyu ni.

Awal saya kenal blog dia saya taktau pulak dia orang Langkawi. Tapi bila dia cuti semester ni n balik ke Langkawi dan asek cerita pasal Langkawi je, maka tahulah ai yang cik Yuyu kita ni orang Langkawi. Melekat teros ai tell yu kat blog dia ni. Haruslah kan support orang sepulau hehe.

Saja join giveaway ni sebab hadiah – hadiah dia sangat best oke.

Tu je. Bai.

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright