Tuesday, November 9, 2010

Jangan buat saya marah boleh? =)

Jangan ingat perempuan itu mudah. 
Hanya kerana dia sentiasa menurut kehendakmu, 
Jangan fikir dia akan selalu menurut.
Hanya kerana dia selalu mengalah denganmu
Ingatlah, ketika hatimu gembira memperlakukan sebegitu..
sesungguhnya..hati dia sedang kecewa denganmu..
Juga harus digam gajah, dabel tape, distapler dan diselotep di minda 
bahawa dia juga mempunyai takat didih kesabaran yang terhad
Jangan dicabar ke tahap yang dia sendiri tidak mampu untuk tangani. 
Padah nanti jadinya..


don't you? =)
sumber gambar : sini

13 comments:

  1. sy xreti MARAH~
    walau pada hakikatnya sy sgt MARAH~

    hukhuk~
    camna nk marah eyh?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. @cik adza
    huhu..sy pn tak suka marah - marah dengan orang yg saya sayang. tapi..kalau sekali marahhh..
    hehe..org yg pernah alaminya je bole gtau cmana :P

    yg pastinya, setelah 'lepaskan kemarahan', muka saya akan jadi mcm budak dlm gambar ni :P

    ReplyDelete
  4. paling tak suka marah-marah. tapi kalau orang tu dah lebih sangat, memang tak boleh sabar lagi lah.

    ReplyDelete
  5. jangan marah marah..

    nanti kene darah tinggi..koh koh koh

    ReplyDelete
  6. @Syafrizal
    kurang sket rasa marah ni bila boleh luahkan. thanks :)

    ReplyDelete
  7. @.:: Miu Miu ::.
    haa..kan kan kan..sabar kita pn ada jugak hadnya..

    ReplyDelete
  8. @fndrocka
    ehe..ni time tengah panas. skarang dah sejuk dah..thehee :D

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected