Slider

Update Update!

Tuesday, January 24, 2012

Hahaiiii! *lambai2!

Blog saya dah pulih!
Hari tu ada masalah dengan sistem komen. Tak tahu kat mana punca masalahnya and terus jadi fed up sekejap nak update blog padahal peristiwa best – best banyak berlaku dalam tempoh fed up tu huhu..

Malam ni saya godek – godek jugak sampai dapat! Yay.

Masalahnya sangatlah kecik tapi sampai effect emosi diri sendiri. Aduhainye punn.

So, nak cerita pasal hari ni..

Pagi ni siapkan kerja rumah pastu online sekejap. Saya tinggal sorang – sorang kat rumah sebab Cu datang amek mak pegi rumah sepupu saya sebab dia tunang hari ni..

saya pegi jugak. tapi lambat la sikit..

eh?

sepupu saya tunang.

alamak.

lupa nak edit gambaq diaaa!

nanti2 sambung lagi laa nooo kena edit gambaq dulu nanti lupa naya cekkk!

kbai!

 

4 comments:

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright