Tuesday, May 25, 2010

Sapa nak jadi model?? Pencarian Top Best Friends Model CLEAN & CLEAR® sudah bermula!


Anda ada kawan baik? Bagus. Apa kata mari kita memberi makna yang lebih manis kepada persahabatan kita melalui pencarian menarik ini.

Sangat senang nak menyertainya :
1. Register 
2. Upload your photo 
3. Vote, and also TELL your friends to Vote kat sini --> 
http://www.facebook.com/mycleanclear
Be the top 15 models in your country! Tell your friends to Vote! Then, the Panel of Juries will choose the country's representative to compete with 6 other Asia countries' representatives in CLEAN & CLEAR Top Best Friend Models 2010 haha kan dah tetiba terkeluar bahasa Inggeris pulak ;P
Jadi, apa tunggu lagi, cepatlah. Jangan lepaskan peluang ni!! 
Ops~ Hadiah?
Ni haaaa...
Amacam amacam amacam? Teruja tak?

Haa..dah tu? Tunggu apa lagi..




18 comments:

  1. nak jadi model boleh ke? hehe :))

    ReplyDelete
  2. @farra
    wah boleh boleh..klik je link tu..

    ReplyDelete
  3. akak join ke??
    akak ade fb ke??
    add laa wena..
    heehee~

    ReplyDelete
  4. @Sharinginfoz
    tak cantik (T__T)

    ReplyDelete
  5. @Rowena Chasez
    teringin jugak nak join..tapi akak tak cantik, so tarik diri siap-siap (_ _")

    add fb? boleh boleh..akak add k

    ReplyDelete
  6. menarik..tapi untuk girls je ke?

    ReplyDelete
  7. @darkbatman
    ha'ah..pmpuan je :D

    ReplyDelete
  8. nak juin gaak aaa..

    nie nak jadi model ape?

    muka?..
    rambut?..


    [...errr...]

    ReplyDelete
  9. @ARC™
    haha..tunggu apa lagi. cepat isi borang!

    ReplyDelete
  10. @Aujinz
    ahakz~ojin gatai nak join jugak..ajak cik adza jadi model sama-sama..hehe

    ReplyDelete
  11. @enjelinajolipit
    cik jelina..kita tu dh artis, tak payah dah jadi model..hoho

    ReplyDelete
  12. ada membe sorg minat
    blh x jadi model bertudung

    ReplyDelete
  13. @Wan Perlis
    model bertudung? boleh je join. ni tawaran sekali sekala je ni.susah nak dapat tawaran jadi model dengan bff..

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected