Tuesday, November 13, 2012

Bajet hensem je budak ni.

Adalah sorang budak ni, dibelikan baju baru. First time pakai waktu gi kedai akak sepupu kat Pantai Cenang.

Beli online, nasib baik la ngam - ngam dengan dia.

Nampak mcm orang besar2 pakai baju tu huhu.

Gambar ni diambil waktu dia tengah tunggu kitorang dok belek - belek beg dengan kasut kat dalam kedai.

Mula - mula tu tak perasan dia, alih - alih tengok gaya dah macam tunggu awek bershopping je huhu.




Beli spek untuk dia. Pakai waktu nak pegi Legoland katanya.


No comments:

Post a Comment

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected