Thursday, November 15, 2012

Majlis Perkahwinan Firda & Zul - 15.11.12

Lambat sikit saya ke rumah pengantin hari ni. Tunggu si kecik Syabil tu bangun, pkl 12 lebih jugak la.

Dengan anggapan pengantin akan sampai dari butik dalam pukul 1.30++ petang, Saya fikir sempat la kot sampai sebelum pengantin sampai.

Sekali sampai rumah pengantin, sans pengantin sampai dari sebelum pukul satu lagi huhu.. Wrong timing :-P

Pengantin sangat gorgeous. Dengan baju berona pink belacan direka sendiri oleh pengantin perempuan, dan dijahit oleh Kuzie Bridal, memukau mata semua jemputan. Sangat cantik.

Sempat snap 2 keping gambar je. Tu pun lepas orang dah tak berapa ramai. Fida berkali - kali minta maaf sebab tak dapat layan. Tak ada masalah la Fida. Hari bahagia kamu takkan la saya nak mintak layanan istimewa huhu..

Apapun, alhamdulillah cuaca sangat baik. Kalau tak kat Langkawi ni asal petang je mesti hujan. Walaupun sekejap tapi lebat.

Jemputan pun sangat ramai. Meriah.

I leave you guys dengan gambar pengantin. Gambar kami bertiga tu diambil oleh si kecik Syabil.

Till then.

No comments:

Post a Comment

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected