Tuesday, April 27, 2010

Perihal lelaki terlebih caring yang menyusahkan..#2

Oraittt..part 1 dah lepas..sekarang, mari kita sambung part 2 entri pasal lelaki terlebih caring.



12. Dia akan mengalabah apabila kekasihnya berjauhan daripanya terlalu lama.

13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya.

14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat drpd kekasihnya.


16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.

17. Dia cuba meluangkan lebih byk masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar.

18. Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain.

19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.

20. Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.

21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.

22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.

23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan.

HARGAILAH MEREKA

Setiap manusia ada membuat kesilapan. Bila berurusan dengan soal hati ni, susah sikit nak jangka apa akan jadi di masa depan. Saya dah buat yang terbaik untuk kami. Tapi banyak sangat halangan. Terlalu banyak. Hmm..Biarlah masa yang tentukan. Hanya mampu berdoa dan diiringi tawakal.

Tu je. Babai.




 

16 comments:

  1. bersyukurlah dengan apa yg ada. semua hal boleh dibawa berbincang. kalau tak puas hati, bagitau. :D

    ReplyDelete
  2. @5168859372134262285.0
    dah cuba..tak berkesan..hmm

    ReplyDelete
  3. yang no 15 tu saya suka..saya suka kalau dia tanya saya tiap2 ari camtu..

    kirenye bila dia tanye,,dia takde lah sempat nak curang sebab kena sayang yang dia jek.hahahhaa

    ReplyDelete
  4. @3514590920049440831.0
    cikhel suka? bagusla. tp sy tak suka disoal kerap sangat. rasa mcm dia tak percayakan saya. mungkin sbb cara sy yg lebih suka tunjukkan kasih sayang melalui perbuatan kot..

    ReplyDelete
  5. Salam Genius...ada imej baru untuk dicabar!

    ReplyDelete
  6. no 16 tu aku susah nk percaya lelaki ni

    aku jumpa dah ada bini pon sama jerk melayan
    ngeh!

    ReplyDelete
  7. @7296775741000264889.0
    see..kan? nak percaya ke tak, risiko tanggung sendiri. nak selamat, jangan percaya 100% :P

    ReplyDelete
  8. @6435191405377650079.0
    aaa? saya genius? wau..makasih * blush blush :P:P
    hehe..
    tengs jemput saya :D:D

    ReplyDelete
  9. lalalallala...

    miss part one...
    kisah ape nie??...

    ReplyDelete
  10. erkk.. kdg2 sekuat mane kita berusaha..seteguh mana kita cuba bertahan.jodoh adalah kententuanNya..kene la byk bsbr.hehe

    ReplyDelete
  11. @4924588895718997065.0
    best p redang? part one kat sini

    kisah apa pokcik tanya?? cubit mau? b-(

    ReplyDelete
  12. xleh blah la menatang ape ko post ni tercucuk jiwa aku sebab kene btg idung sdiri hahaha

    ReplyDelete
  13. @1895472812845201799.0
    takmau menyerah sebelum kalah..biar rasa berbaloi-baloi bila ditakdirkan kalah <3

    ReplyDelete
  14. @1254857377662797336.0
    cepat ambik iktibar sekarang..hahah..

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected