Sunday, May 8, 2011

Cara cuci papan kekunci komputer [keyboard]

 

Keyboard berhabuk sangat mencacatkan pemandangan. Sakit je hati tengok keyboard  yang berdebu, sememeh, belingas dengan bekas cap jari. Kita rasa bersih. Tapi tak semestinya bersih.

Ini saya share video yang dicilok dari Wikihow.

 

Cara–cara mencuci papan kekunci (keyboard)

 

Nampak macam senang je dia colek butang – butang keyboard tu kan?

Tunggu entri lepas ni nak tengok boleh ke tak saya buat.

source : http://www.wikihow.com/Clean-a-Keyboard

7 comments:

  1. hahahaha. tak berani. kang masa nak letak balik, salah key.

    muahahaha

    ReplyDelete
  2. @HEROICzero
    awal2 aritu pn saya takut gak nak buat. tapi bila dah buat senang je :P suka suka.

    ReplyDelete
  3. Nak juga toray.. tp xda computer keyboard.. hehe..

    ReplyDelete
  4. @aReTikZ
    haha. torai je keyboard pejabat punya :P

    ReplyDelete
  5. tahu xper
    rumah sewa den dkt shah alam berdebu je
    cuci ari nih 5 minit lepas tu keyboard ada balik habuk

    Review Filem Kongsi

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected