Tuesday, May 3, 2011

Dadali–Di Saat Aku Mencintaimu

Stuck to this song for quite some time Sigh
Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
0

8 comments:

  1. best lagu ni kan..tp kalo di layan lame2 bleh tacing..kekekekeke.. ;p

    ReplyDelete
  2. kejap....

    aku nk nangis jp...

    :((

    huuuaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. @Izzuddin Fauzi
    awal2 dah layan jiwang :P

    ReplyDelete
  4. @✿....rossa alina....✿
    tu lah..sobs..ada maksud ni lagu ni:(

    ReplyDelete
  5. @aza shafiza
    ko jangan fiza..jap g kang banjior restoran ko haha

    ReplyDelete
  6. dah basoh lah *hehe*

    nyanyi lagu nyh nga dak praktikum gne mic kt bilek kuliah time lect eng dtg.. haha.. *sengal!*

    ReplyDelete
  7. @emeera asnary
    haha..lect join sekali tak? :P

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected