Slider

Haji Ismail Group, Langkawi

Thursday, November 29, 2012



Kalau datang bercuti ke Langkawi, tak lengkap la trip kalau tak singgah ke rangkaian Haji Ismail Group ni.

 
Dekat sangat dengan tempat kerja saya :D

Kedai ni dia jual coklat je semata - mata. Ada satu lagi kedai besar, dia jual pinggan mangkuk, kain batik, peralatan dapur, coklat etc etc. Tp coklat tak banyak mcm kat kedai kat atas ni.

Dia ada beberapa lagi cawangan kat Langkawi ni. Kat Jalan Pandak Mayah ada 4 outlet. Kat Jetty Point ada satu. Eem..kat mana lagi eh. Lupa dah. Nanti kang saya ingat saya update lagi.

Sekarang ni, kompleks Haji Ismail Group ni masih dalam proses pembinaan kat Pekan Kuah. Kompleks ni dekat sangat dengan Klinik Kesihatan Langkawi dan IPD Langkawi. Kompleks ni nanti akan ada tempat shopping, tempat makan dan hotel.

Lepas ni bertambahlah shopping mall kat Langkawi. Setakat ni shopping mall yg besar - besar cuma ada 3 je. Langkawi Parade, Langkawi Fair dengan yang terbaru Cenang Mall yang terletak well obviously kat Pantai Cenang la kan. Kat mana lagi :p.

Kompleks HIG dijangka siap dan boleh beroperasi pada tahun depan. Pasni senang la kan. Semua kat satu tempat je. Heaven je bangun pagi, mandi, keluar bilik, haaa semua dh ada depan mata. Tak payah drive sana sini lagi dah. Jimat masa. Lepas ni orang yg datang kursus sure akan book bilik kat situ heheh.

Kebetulan LIMA 2013 diawalkan dari bulan Disember ke bulan Mac. Sapa yang yang nak datang ke acara antarabangsa yang diadakan di secara dwi tahunan sejak 1991 ni silalah plan awal - awal ye hehe.

4 comments:

  1. Daim!daim!daim!!!

    Weh,raya cina kot aku p sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ka? Yey!
      Nanti roger tau! Boleh plan best2 hehe.

      Delete
  2. Assalamuailaikum...fina ,awk tggl kat langkawi ker? nak tanya dan minta tolong... klu sudilah kita nak kirim coklat daim dan daim bar.. klu kt bank in..u tlg belikan dan post leh?nnt saya bg r duit post dan duit pent...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..Iye tinggal kat Langkawi. Awak emailkan kat saya kat sini k - shafina.othman[@]gmail.com

      Kita bincang kat situ hehe

      Delete

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright