Friday, January 29, 2010

Wanita dan kasut tumit tinggi @ high heels

Suka pakai kasut tumit tinggi sebab nak bontot nampak tonggek?

Tengok gambar di bawah..




Sharing is sexy kan..


14 comments:

  1. sanngup menahan sakit untuk nampak cantik.. oh tidak!!

    ReplyDelete
  2. @4646308899775316343.0
    nasib baik la saya bukan jenis perempuan yang obses dengan kasut tumit tinggi..

    ReplyDelete
  3. nasib baik aku pakai selipar jepun je.

    ReplyDelete
  4. Nasib baik aku memang semulajadi ada bontot seksi.. pergh...!!

    ReplyDelete
  5. @3503398085868071165.0
    kwang kwang kwang

    ReplyDelete
  6. @8108951053480967980.0
    alololo..ikhlasnya jawapan dia..ai like lah

    ReplyDelete
  7. aku penah try pakai high heel akak aku.
    2 minit pastu, aku lempar tepi.
    sakit + seksa kot!

    ReplyDelete
  8. yeke.. adoiyai.. patah la kaki macam ni

    ReplyDelete
  9. tinggi sangat macam xpatut.

    moderate is okay

    ReplyDelete
  10. owh...

    den tak pakai kasut tumit tinggi..
    kalau boleh..nak pakai kasut kungfu hari hari..ahaks

    ReplyDelete
  11. @3745031440738307924.0
    tgk betapa gigihnya para-para wanita kat luar sanggup tahan kesakitan semata-mata nak cantik..

    ReplyDelete
  12. @1977569299190360021.0
    moon suka pakai kasut tumit tinggi ke :P

    ReplyDelete
  13. @3761979248041883643.0
    tu la kan..

    ReplyDelete
  14. @4786167535293611689.0
    hahah..takmau try ka ojin..ahaks

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected