Saturday, August 7, 2010

Amboi amboi..main gigit – gigit telinga pulak diorang..

Saya tak ingat bila saya terjumpa benda ni tapi lepas jumpa tu terus saya amek screenshot untuk dibuat bahan dikala kekeringan idea untuk entri. Amboi cik Fina, stalker betul kau. Keh keh keh.

Moh kite terjah.

ish_ish_ish

ish_ish_ish1

ish_ish_ish2

Amboi amboi korangggg..

Guys & gals sekelian, nak tanya, melalui perbualan diorang ni, apa yang korang fikir bila diorang boleh berbalas komen tanpa segan silu macam tu yang sah – sah kawan – kawan diorang boleh baca? Nak tunjukkan kemesraankah? Nak tunjuk yang diorang tu liberal kah?

Aha. Budak – budak ni baru berusia belasan tahun. Advance kepandaiannya.

4 comments:

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected