Slider

Buffered more and more..Thanks thanks thanks!

Thursday, August 12, 2010

Ahhh..entri Bercuti di Terengganu & entri di Pendang tak siap –siap lagiiiiii!

Bukan malas, tapi takde mood nak blogging..tengok trafik pun menyedihkan je..200++ je yang masuk seminggu. Macam mana nak jadi blogger tegar cenggini?

Pasang niat nak publish at least 4 hari sekali, last – last 4 hari sekali baru publish. Kesian kat diri sendiri, mood kelaut. Geng, cmana ek nak kasi bernafsu sket dengan blog nih? Saya suka blogging, sebab saya boleh menulis. Saya suka menulis, walaupun kadang – kadang kelihatan seperti tulisan syok sendiri, tapi saya suka, sebab sebab sebab…

suka hati saya la..

Tapi memang saya suka menulis.

Saya rasa terhutang budi sangat – sangat dengan Nuffnang sebab masih mahu beri saya Buffered earning walaupun jarang update..

Ni ha, dapat lagi..

BE_9_10_11
Buffered earning ke 9, 10 & 11. Thanks NN!

BE_tonton
tonton.com.my

BE_digi_lagi
Digi lagi Big Grin 

BE_garuda airlines
Garuda Airlines  
 

Iklan Kiwi dengan IBM Innovate tak lama kat blog ni. Buat masa ni, iklan VISA Promotion dengan Snickers paling lama, tapi jodoh blog ni dengan Snickers tak lama apabila iklan tersebut telah terkeluar selepas sebulan berada dalam carta. Cececeh, macam carta Era.fm pulaks.

P/s – Ini bukan entri meninggi diri tapi sebagai rekod pendapatan, mana tau tak pasal – pasal orang LHDN nak datang audit ke macam RedMummy tu ewah ewah tinggi berangan, taknak tinggi lagik ke >.<

P/s – Betul la tu sebagai rekod, tapi lebih kepada rekod peribadi. Almaklumlah, saya berblogging ni pun ada orang pertikai. Diorang ni kan, semua tak kena tau..semua tak puas hati apa ai buat. Tunggu la nanti ai dapat cek NN, baru padan muka masing – masing. Tak caya sangat blogging ni bole buat duit. Sabar je la kan.

Update\\

Hari ni 13 Ogos 2010, dapat lagi satu Buffered Earning!

BE_12
Tambah lagi satuBig GrinApplause 

BE_DiGi_Blackberry

DiGi Blackberry pulak Love Struck

 

Many thanks Nuffnang.

16 comments:

  1. congrates ;) so many buffered earning ;)

    ReplyDelete
  2. @hazman aka species1980
    alhamdulillah..ehe..doakan selalu =P

    ReplyDelete
  3. @Ct SoLeHa
    makasih ye cik Ct =)

    ReplyDelete
  4. @AiZ
    adik, buffered earning means iklan yang running almost all the time kat dalam blog kita. bukan yang datang sekejap - sekejap pastu ilang. bila buka satu - satu blog tu n bila tengok iklan yang sama je asek kuar, itu bermakna blog tu tengah running buffered earning. BE ni, kalau orang klik iklan kita dapat la lebih sket berbanding RM0.25 untuk normal nye iklan tu..hehe..itu setakat yang akak faham la..

    ReplyDelete
  5. @AiZ
    bolehhhhh..nanti kak fina buatkan ye :D

    ReplyDelete

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright