Thursday, August 19, 2010

Nyanyikan I lagu please

not enough sleeping 
Jam 1.30 pagi

trutt trutt..hp berbunyi

“Hello………” *mamai

“Bebi, ai tak boleh tido laaaaa”

“Dah tu yu nak ai buat ape…………” *mamai lagi

“Bebi bebiiii..yu nyanyikan ai lagu boleh tak? Ai tak bole tido niiiii..pleaseeee..”

“Nyanyi lagu ape pulakkk tengah malam buta niii..”

“Bebi nyanyi la lagu apa – apa pun..ai sunyi”

“Sunyi pulak dah. Ai ngantuk la…pegi la bukak radio ke mp3 ke..ai nak buat apa, bukan terer 
nyanyi pun”

“Bebi niiii..tak romentik lansung la. Ai nak dengar bebi nyanyi. Ai nak orang tersayang yang nyanyikan untuk ai. Bebi tak sayang ai keee?” *merajuk

“Ye lah ye lah..dah dok diam – diam dengar ai nyanyi”

“Ok”





10 saat berlalu..*diam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
20 saat berlalu..*diam lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.

30 saat berlalu..kritt kritt kritt *bunyi cengkerik








40 saat…”Bebi!”

“Krohhh koh koh koh..erk aa aaa..ye ye ai nak nyanyi la nih. tengah amek feel”

“Tipuuuuu. bebi tidooooo..bebi jahat..bebi tak sayang ai…”

“Tak..oke kali ni ai nyanyi..dok diam –diam”

“Nyanyi tau. kalo bebi tido lagi, ai taknak cakap dengan bebi lagi dah. huh”

“Alhamdulillah”

“Apa bebi cakap??”

“Eh tak ai cakap janganlah”

“Tau pun..dah, nyanyi cepat”

“Ye ye..ready?”

“Ready!” *excited




“Sepohon kayu daunnya rimbun..lebat bunganya serta buahnya…waaa…”

tutt tutt tutttttttttttttt *talian putus

Moral of the story :- jangan ganggu orang tido di tengah – tengah malam buta.
kredit gambar : photofacade

4 comments:

  1. hahahahaha =)) lawak nyer.. BEBI?? sep tak B*BI..hahahah=))

    ReplyDelete
  2. @MiszNoRuL
    hahaha...kakak, trend orang sekarang kan..time baik panggil bebi / baby, time gaduh, boleh tukar huruf e jadi a >:)>:)

    ReplyDelete
  3. hahahahha..

    nasib baik dier tak nyanyi lagu negaraku..
    tanda abis siaran..

    ReplyDelete
  4. @Aujinz
    hahaha

    siaran abeh lama dah time tu :))

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected