Wednesday, August 18, 2010

Peraduan: Copy & Paste Raya

Sapa nak menang mp4 dengan kamera? Meh sini nak kasi tau. Cuma copy paste je ayat dalam kotak tu.

mp4-raya-mediahehe-350x262

Nak menang mp4, paste ayat ni.

Raya tahun ni saya nak layan lagu Selamat Hari Raya, Balik Kampung, Dendang Perantau dan lain-lain dengan MP4 yang dihadiahkan oleh MediaHehe..

Kalau terasa nak MP4 ni gak, boleh usha www.gambarhehe.com

 

mediaheheLS-23_2-copy-300x224 

Dan kalau nak menang kamera, paste ayat ni.

Raya tahun ni saya nak tangkap gambar kuih semperit, lemang Pak Ali, ketupat rendang dan semualah dengan Kamera Digital yang dihadiahkan oleh MediaHehe..

Kalau terasa nak Kamera Digital ni gak, boleh usha www.gambarhehe.com

Nak copy paste kedua – dua pom bole.

Pegi sini

Bak kata tuan tanah, Masa inilah untuk menjadi tamak.. =) 

 

Hehe

Kredit : Ynn

8 comments:

  1. LUMAYAN DO ADIAH DIA eh terbesar pulak teehee :)

    ReplyDelete
  2. muahahhaha..

    ghajen Fentomato nie juin kontes..

    ReplyDelete
  3. tahniah berjaya join.. ajak kawan gak ye.. =)

    ReplyDelete
  4. kira tak tamak rugi la...nak join sempat ke

    ReplyDelete
  5. @MediaHehe
    tima kasih :) dah pos kat fb..akan ajak lagi

    ReplyDelete
  6. @b.r.u.t.a.l.s.o.l.o
    sempat lagi. tarikh tutup 25hb ni.

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected