Sunday, March 28, 2010

Musim Anugerah pulak dah..

Orang nak award, kita pun nak award jugakkkk..


Tak mau buang masa pembaca yang hensem dan cantik dannnn... [ nak tau kena baca sampai abes]




cantik lah sangat kau cik fina



Dapat award dari adik Rowena somel dan encik Ojin yang sengal sempoi!
We make it light..taknak berat-berat ye..here we go..


Ini adalah 7 fakta tentang diri saya....
  1. suka makan
  2. suka sangat dengan budak-budak terutamanya budak ni ----> KLIK 
  3. suka merapu kat blog, FB, VF [walaupun dah sedikit jarang], dan kawasan yang sewaktu dengannya.
  4. orang cakap, kalau saya senyum, nampak manis , tapi kalau tak senyum..masyaallah..macam ni...

    .
    .
    .
    .
    =(
    dah, jangan tengok lama-lama
  5. tahun ni dah 25..patut \0/ ke (_ _") ??
  6. Nampak je lembut tapi hati keras macam batu lesung. 
  7. susah marah...tp kalau dia dah marah..tak tau la...ha ha..sila takut sekarang
Oke, dah..ada lagi satu award tak buat lagi..malam ni sepatutnya attend makan malam kat Bamboo Restoran sempena penganugerahan..err..err..tak ingat..-.-"..tak pegi sebab terlupa-.-" [baek punya alasan]










[sambungan]..tahniah anda memang hensem dan cantik sebab berjaya abeskan pembacaan...dh cukup-cukup la tu perasan..dah dah..




10 comments:

  1. taniah ye! dpt bende yg same gak huhu!

    ReplyDelete
  2. @4367173496975761128.0
    terima kasih =) musim award mengaward dh macam AF pulak :P

    ReplyDelete
  3. salam..
    lama tak dengor perkataan "batu lesung"..lucu sangat

    ReplyDelete
  4. @7383048579647244411.0
    salam pak long..kat sini masih guna lagi buat tumbuk sambal belacan :P

    ReplyDelete
  5. nasib baik batu lesung...kalau batu giling....

    (-_-")

    ReplyDelete
  6. @6555526726801167733.0
    wawawa..ojin, batu giling tu tahap kuku besi takdak perasaan..batu lesung ni, masih dalam tahap selamat..hahah

    ReplyDelete
  7. assalammualaikum

    salam ziarah
    tahniah dapat award..
    kena gantung dalam lemari kaca la ya...

    ReplyDelete
  8. kalau tk senym macam takde perasaan jek.hehe

    ReplyDelete
  9. @8020384948470604891.0
    hee~kena tempah letak kat dalam blog pasni :P

    ReplyDelete
  10. @504453840300133824.0
    hahah..jangan tengok lama-lama..nanti kena bisul X_X

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected