Slider

Live update from Seminar Standard Dan Kepenggunaan 2010 di Langkawi Seaview Hotel

Thursday, June 17, 2010

Sekarang saya berada di dalam dewan Hornbill 1, Langkawi Seaview Hotel menghadiri Seminar Standard Dan Kepenggunaan 2010.

Awalnya, bos yang kena hadiri seminar ni. Tapi memandangkan hari ni hari Khamis dan bos kena hadiri dua mesyuarat penting, maka saya digantikan. Bos berminat dengan seminar ni sebab ada ceramah pasal keselamatan makanan, pelabelan makanan dan standard halal etc etc etc..Tapi disebabkan mesyuarat yang bos kena hadiri adalah penting, nak tak nak dia terpaksa hantar wakil.

Seminar ini dianjurkan oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan.

Ada 5 slot kesemuanya dan 4 slot telah diselesaikan. Hanya tinggal lagi satu slot dari JAKIM.

Menurut Pengarah Negeri, ceramah dari JAKIM ini adalah best, maka saya tunggu dengan rela hati.. ceh ceh..ayat tak boleh belah.

Oke oke, saya dah mula rasa segan silu dah ni orang pandang – pandang. Nanti saya cerita dengan lebih lanjut ye. BabaiWaveYawn

4 comments:

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright