Wednesday, June 2, 2010

Perempuan, WAJIB BACA ni : Rahsia Petua Melayu Lama #2

Baiklah, selepas empat petua di entri yang lepas, sekarang saya bagi lagi empat petua.

Lubang Jarum 
(faham-faham sendiri)

Latih otot penahan kencing, seolah-olah seperti menahan dan hendak buang air kecil, kemutkan berulang-ulang. Kemudian kemutkan pula otot dubur seolah-olah mahu menahan dari buang air besar, berulang-ulang juga. Jika boleh jadikan ia amalan setiap hari. 

Suara Perindu

Elakkan dari banyak memakan makanan yang pedas-pedas atau yang agak panas. Selalu minum air asam jawa. Berlatih bercakap dengan mengawal nada suara, jangan dilepaskan suara sewenang-wenangnya. Dikatakan bahawa suara perawan adalah bagai bunyi seruling yang merdu. 

Mengurut Pangkal Bunting Padi


Biasakan mengurut di pangkal betis, iaitu dengan cara menekan dan memicit kawasan antara urat keting dan buah betis.Lakukan selalu, kerana ini baik untuk mempertingkatkan prestasi kepekaan rasa apabila jima'setelah berkahwin nanti.

Payudara Montok

Elakkan dari rneniarap di atas lantai sama ada di waktu siang atau malam,kerana meniarap dilantai akan mengendurkan payudara anda.





10 comments:

  1. wah siap ada untuk payudara lagi.. hehe
    pemakanan herba pun ada untuk org perempuan

    ReplyDelete
  2. @Fitrihadi.com
    ko memang kan fitri..heheh

    ReplyDelete
  3. errr..

    lelaki kena baring meniarap...nak bagi flat tang perut...

    ReplyDelete
  4. @Aujinz
    ojin, jangan. nanti perut kendur :|

    ReplyDelete
  5. erk.. terbaca pula... malangnya tak dapat nak apply... ^__^ haha

    ReplyDelete
  6. @AiZ
    simpan untuk isteri nanti. bagi mak adik kakak pun bolee..hee

    ReplyDelete
  7. lubang jarum yang macam mane tu fina?kurang paham la saye:)saya budak baru belajar..ececeh bajet budak plk:)

    ReplyDelete
  8. @farah
    farah..lubang jarum tu..err...err..err..

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected