Tuesday, June 22, 2010

Facebook : Fungsi baru Like di komen orang lain

Waktu tengah browse – browse Home wall kat Facebook, ternampak status oleh Zack Zukhairi tentang senarai nama – nama tempat menarik. Sepertinya list honeymoon Tongue.

Terus komen kat situ, lepas komen, ternampak kat komen orang sebelum saya tu ada perkataan LIKE macam kat status. Hahah. Facebook ni, ada – ada je kan benda baru dia buat.

list zack

kecik? klik je la bagi besar

P/s – Kesian Korea Utara semalam kena belasah teruk dengan Portugal. 7 – 0 dibantainya. Takde belas kasihan lansung.

6 comments:

  1. hah?..
    dah boleh like eik??...

    ReplyDelete
  2. @Aujinz
    hehe..dah dah..try tengok

    ReplyDelete
  3. @Fitrihadi.com
    pegi perasan cepat..heheh

    ReplyDelete
  4. tak tengok lagi benda ni kt fesbuk.. busy sket skg. exam. fb pun x bukak dah.

    ReplyDelete
  5. @Oh Malaysia
    Uruskan yang penting dulu..selamat maju jaya ye :)

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected