Sunday, April 3, 2011

Lawan tokey nampak

Hai.

Nama budak kecik ni Syabil.

P9180018_SYABIL

Beliau cukup suka kamera.

Pantang nampak kakaknya ini pulang dari kerja, perkara pertama yang beliau akan mintak ialah..

uTough-6020
kamera ni..

Lepas tu cari gambar dia main kat taman permainan. Selalunya ayat yang akan beliau bagi ialah :

“Kak Naaaa..nak tengok adik main garden” *lanjut je

Lepas dah dapat perkara yang beliau hajati dan setelah bosan melihat diri beliau sendiri di dalam video tersebut (rakaman beliau bermain di playground), beliau akan mula mencari spot – spot menarik untuk memulakan photoshoot.

Antara hasil tangkapan beliau :



P1280007_cipina

candid. abaikan lengan gemuk itu Yawn

P3311160_mat

abang mat dia. adik ai la.

P3311169_jariblocklense

mak Red heart

Beliau sentiasa fail bila selalu amek gambar lekat jari kelingking sendiri –.-“

Oh. Tak lupa jugak gambar wajib.

Camwhore Big Grin

amek_gambar_sendiri

Muncung mahaiAt wits end Muacks! Kiss

8 comments:

  1. macam kak dia gak la....suke amek gambo...

    ReplyDelete
  2. ada bakat jadi photographer, huhuhu

    ReplyDelete
  3. @aza shafiza
    haha haruslah kan..walauuuupun takde skil :P

    ReplyDelete
  4. @hafidz
    huhu..kalau kita asah lagi bakat dia tak mustahil kot kan? :P

    ReplyDelete
  5. hahaha.......xnak kalah tuh.... wihiiii tang ambik pic sendri tu lawak!

    latest entry:
    http://cikmimagebu.blogspot.com/2011/04/pameran-perkahwinan-di-pwtc.html

    ReplyDelete
  6. @cikmima
    tu lah pasal haha..ntah bila dia amek gambar tu pn tak tau la. terjumpa waktu dok delete gambar2 yg dia amek :P

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected