Slider

Saya nak join lucky draw kat 3f’s

Wednesday, April 13, 2011

Sebagai peminat Sophie Kinsella yang agak tegar tapi kedekut nak keluarkan duit beli novel2nya, saya terasa sangat teruja bila ada lucky draw sebegini rupa..ada buku tulisan sophie kinsella yawwww..

Lucky Draw oleh 3f’s..klik cepat.

bagi sesiapa yang berminat nak join, pilih kat sini barangan yang korang berkenan.

luckydraw_sophie

Ini pula apa yang perlu korang buat.

luckydraw_sophie1

Disebabkan saya telah memblogkan lucky draw ini, maka saya telah layak untuk memilih 2 jenis barang seperti yang tertera di dalam gambar tersebut..

Pilihan saya adalah :

  • LD1 – sebab saya minat dengan sophie kinsella.
  • LD2 – sebab saya minat sangat sangat sangat dengan sophie kinsella!

Teruja nih terujaaa! Fuh. Harap – harap dapat la..

Cepat sebelum terlambatt!

4 comments:

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright