Wednesday, June 8, 2011

Kat pejabat saya ada tempat melepaskan tension../dan bila bos marah..

 

Kami panggil tempat tu stadium. Ada ping pong, dart dan karom. Karom ye bukan Karim. Ramai abang – abang pejabat akan melepaskan tension masing – masing selepas kerja dengan menghabiskan masa di situ..

 

/dan selalunya kan, bila bos marah..

 

 

dia ajak main ping pong kat ‘stadium’ ikon

Fuuu..takottt takottt.

 

Ingat ye, release tension adalah selepas kerja ye ikon_tongue

4 comments:

  1. HAHA. SAME LA KAT OPIS SAYE, kalo tensen je g main dart

    ReplyDelete
  2. @Ezan Idma
    huhu..saya jarang g main kat situ sebab segan :P

    ReplyDelete
  3. lama lah zie tak main ping pong. dulu time kecik hari² zie main dgn siblings taw..hehe

    ReplyDelete
  4. @Redbloodsnow
    saya tak pandai main hehe..

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected