Wednesday, June 29, 2011

Bila pemandu Wira perasan bawak Mitsubishi Lancer

Hai, saya ingat hari ni (selasa) saya lewat ke tempat kerja. Rupanya tak. Nasib baik.

Waktu dalam perjalanan ke pejabat, saya rasa saya pecut skuter dengan sangat laju sebab seperti berperasaan semacam saya sedang terbang. Meter motor rosak, kalau tak boleh snap kelajuan saya pada waktu tu XD.

Sewaktu di lampu isyarat Pokok Asam, kereta Wira dari sebelah kiri saya terus belok ke kanan. Tanpa bagi signal. Kereta tu dihadapan saya. Saya pula tengah laju kejar lampu hijau walaupun lampu tu statik dok kat situ. Dem. Nasib baik sempat elak. (#%^@$@%^*

Baru niat nak memarahi tuan punya kereta tersebut (kat dalam hati) terus terbantut apabila terlihat perkataan yang tertera di belakang keretanya.

kereta Proton Wira tapi kat belakang dia ...

KAH KAH KAH!

Terus tak jadi marah.

Tengok nih.

Bukan kereta sebenar
Mitsubishi NCER :))
hurup L ngn A dh tercabut 

Boo lah.

Sampai ke pejabat saya tertanya - tanya saya salah nampak ke apa. Tapi kawan pejabat mengesahkan dia pun pernah tengok kereta tu..

19 comments:

  1. ahhaahhah..
    biar lah dia..
    impian tinggi tu..
    mane taw 1 ari dia dapat sebijik ke kan..
    mana nak taw :P

    ReplyDelete
  2. hahahaha berangan itu perlu!! xboleh blah.. wira nk jd lancer.. baghal ke ape... hahaha

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  3. apa salah nya sesekali berangan pakai lancer kui3 :P

    ReplyDelete
  4. kadang2 kesian pun ada. tapi depa yg tak taw malu. gelakkan aja.hehe


    jemput singgah entry baru

    ReplyDelete
  5. @haney
    kesian betul tau. dari nak marah terus rasa nak gelak.

    ReplyDelete
  6. @Farhana Jafri
    dia rasa hebat kot buat camtu heheh

    ReplyDelete
  7. @hafidz
    haha..sampai sanggup buang wording 'proton' 'wira' ganti dengan 'mitsubishi' 'lancer' hahaha

    ReplyDelete
  8. @Langkawi Ink.Com
    berangan takmau2 haha

    ReplyDelete
  9. @Shawn Razaleigh
    haha..tak jadi marah lepas tengok. kesiannn :P

    ReplyDelete
  10. ala fina ne..dia baru nak feel naik lancer.hahaha

    ReplyDelete
  11. @cik helena
    haha..dah feel2 tu takpe lah..ini nak eksen bagai makan jalan orang tak bagi signal..sabo je la kan haha

    ReplyDelete
  12. tersedak aku baca title hang weh...sbb aku adalah pemandu wira.hahahahaa....

    eh,berangan itu perlu tau.sbb tu aku berangan nak pakai mini cooper,aku bli replika mini cooper yg kt KFC tu,pastu aku letak kt dashboard aku.hahaaa...inspirasi tu weh.bila bwk kete terpandandangkan 'mini cooper' aku rasa cam aku tengah drive mini cooper btoi yg bley bukak bumbung tu...hahahaaa

    ReplyDelete
  13. oh ye pina...hang bawak motor mmg laju gilaaa wehh..mmg aku rs cam aku tengah terbang dok blkg hang...

    ReplyDelete
  14. @aza shafiza
    inspirasi mcm tu takpaaa...ini sampai siap tukar wording tu yang tak tahan tuu hahaha

    pasal laju ni, teringat pulak..sian ko kena pegang beg erat2 sebab sy bawak moto pecut tak hengat sampai masuk lopak pun kira halal je..

    rasa bersalah kat ko sampai sekarang tiap2 kali terjun lopak ko tau >.<

    ReplyDelete
  15. hahahaa...xde al la.len kali kita rempit lagi.bley wat filem rempit versi langkawi ni.....huhuuu

    ReplyDelete
  16. @aza shafiza
    hahah..turun sini lagi jom kita lempit! :P

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected