Tuesday, June 21, 2011

Kena dera dengan adik berusia ‘nak masuk 3 tahun’

Macam ni dah kalau dia nampak buku dengan pen/pensil.

doodle_syabil

Kena lukis setiap detail yang dia bagi.

Nasib la kau dapat kakak yang tak terer sangat melukis adikkk. Lukisan pun buruk gila-.-‘

Detail dia tu sampai ke tahap kilauan lampu pun kena lukis. Sabo je la.

doodle_syabil crop

Abang dia pandai je melukis, tak pulak disuruhnya..

Sekarang tengah belajar ABC. Saya bagi dia pilihan (kat Youtube) yang mana dia suka. Kemain, nak yang belajar bahasa isyarat (ASL)..bila org soh buat, ntah apa – apa dia bagi hahah.

Lagu ni.

23 comments:

  1. lawa lukisan. boleh jadi kartunis ni. haha.


    My latest entry : Apabila Kepala Anak Tukar Ke Badan Ibu Bapa

    ReplyDelete
  2. haha...siap ada lampu2 lagi ek,hebat

    ReplyDelete
  3. @iniialahaku
    itulah..kejam tau budak ni-.-'

    ReplyDelete
  4. Cantik dah tu.. ada bakat. Tapi ingatkan kucing rupanya monyet..

    ReplyDelete
  5. eh!baru nak masuk 3tahun??pandai dia lukis!!

    ReplyDelete
  6. ahahaha

    comel lukisan woih.hihji


    jemput singgah belog :)

    ReplyDelete
  7. salam, anak saya yg 3 tahun pun sama, dpt je pensil dan kertas mesti suruh lukis lipas, cicak, cheese, senyum (kamera) dan mcm2 lagi. dia pun suka tengok youtube abc barbara milne.

    ReplyDelete
  8. alamak lukis2 memang tak reti le

    ReplyDelete
  9. ahahaha ! layankan jek. ye dak ?

    =)

    ReplyDelete
  10. @ParkAir
    hahah..kembang semacam eh monyet tu :P

    ReplyDelete
  11. @cikhelena
    wuwuwu..itu sy yg lukissssssss T__T

    ReplyDelete
  12. @Anonymous
    kecik2 bagi dia buat apa yg dia minat, insyaallah nanti masuk sekolah dia tak kekok..belajar pn cepat sebab dah ada pendedahan kat rumah

    ReplyDelete
  13. @Sharinginfoz
    ini pun kira boleeeeeh la..asal kenal yg mana satu lori yg mana satu pokok ;p

    ReplyDelete
  14. @HEROICzero
    itulah..tak layan kang kena tumbuk T___T
    tak padan dengan kecik budak ni

    ReplyDelete
  15. Nasib baik la apa yang dilukis tu ada rupa kan..hehe

    ReplyDelete
  16. @Pejuang Kesenian Extreme
    tulah..nasib baik ;p

    ReplyDelete
  17. untung dapat adik berbakat dalam melukis.sejak dulu pernah aku cuba perbaiki cara pelukis.akhirnya tak menjadi juga.

    ReplyDelete
  18. @Ali ridha
    dari ayah rasanya. abang dia yang nombor 3 tu pun pandai melukis..saya suka melukis tapi tak cantik T_T

    ReplyDelete
  19. kreatif !!
    ok la tuh lukis2 kat kertas. tunggu dia pandai main komputer tengok camane XD

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. @mR.hoho
    ni cakap pasal si abang dia eh?
    si kecik syabil tu tak pandai lukis lagi. yang dia pandai, arah orang soh lukis itu ini..sabo je lah budak kecik ni

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected