Slider

Menaip dari dashboard blogger..

Sunday, June 26, 2011

Hai, saya baru balik dari inspection dengan orang kementerian.

Sambung balik dari tajuk entri. Kekoknya rasa. Dah lama rasanya tak menaip di dashboard blogger ni. Selalunya menaip di Windows Live Writer. Kadang - kadang malas nak online (tipu. kalau dah ada internet tu bertuah la kau kalau tak online. Kadang - kadang je lah) saya just buka WLW, taip entri dan tekan publish.

Tapi beberapa hari lepas saya install antivirus baru terus takleh publish dah .Sebelum tu saya tukar password google akaun demi menyahut cabaran supaya mengambil langkah berhati - hati akan kegilaan para - para penggodam menggodam blog - blog orang. Bodo betul.

Lepas tukar tu, still boleh publish lagi melalui WLW, cuma saya tak tick 'remember my password' which means kena masukkan password tiap kali nak publish entri.

Beberapa kali saya publish entri dan dan beberapa kali tu lah saya kena masukkan password tanpa diketahui kenapa takmau tick kat 'remember my password' tu.

Lepas tu saya install antivirus baru sebab antivirus yg lama takmau update dan tak boleh di fix.

Kemudian teringat nak buat siap - siap entri Wordless Wednesday tapi tak kesampaian bila setiap kali nak publish dia akan prompt macam ni.


Mula - mula dia mintak ini

Kendian dia jadi camni

Pastu jadi camni balik

dan seterusnya

dan seterusnya..


Tak tau pasai apa. Tensen mak.


12 comments:

  1. ooo... kurang kepastian jugak laa.. hue hue hue...

    ReplyDelete
  2. Assalam...wow.macam mana WLW fina siap ada template blog nie erk?...saya punye xde pun...tuu malas nak guna tuh.huhuhu...antivirus apa tuh pakai?...sori tak tau cara nak settle kan problem nie...nak kena godek2 pc tuu sndiri baru nampak...huhuhu

    Latest : ►Informasi : WhoCalledMe? Report Nombor Hantu

    ReplyDelete
  3. @Aujinz
    kat dashboard blogger tkdak feel :(

    ReplyDelete
  4. @5157945353623319132.0
    yang tu selalunya bila kita add accounts dia akan automatik update background blog sekali..

    ReplyDelete
  5. ai...kosong semacam je?

    ReplyDelete
  6. @6693867454014188770.0
    hehe..oke dah :P

    tadi nak tukar template. pastu tengok ada 4 orang kat blog..terus tukar yg asal balik :P

    nanti2 lah baru tukar ehe

    ReplyDelete
  7. xtahu la np jd mcm tu.. try google kat tenet cane nk fix balik..

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  8. hehe lame x mlawat XD
    btol la, blogger dashboard dah susah nak pakai (lame sgt x update TT)

    yang error kat atas tuh sebab firewall antivirus tuh kot ??

    ReplyDelete
  9. @Farhana Jafri
    tu lah..tengah carik ni :P

    ReplyDelete
  10. @mR.hoho
    hai! lama tak nampak kat blog..
    oke, sy torai check

    ReplyDelete
  11. erk. gua buta IT. tak dapat nak nolong.hehe


    jemput singgah fina.entry baru

    ReplyDelete
  12. @Shawn Razaleigh
    sabo je lah kan..

    ReplyDelete

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright