Slider

Permasalahan penyakit pelupa ni teruk jugak eh?

Sunday, June 5, 2011

Ingat lagi disebabkan saya selalu terlupa kat mana saya letak barang, saya google kot – kot ada cara untuk ingat balik (sebab saya ini sangat pelupa orangnya) maka timbullah entri pasal how to remember something that you forgot ni.

Perkara ni actually serius jugak. Well, bagi saya lah, bagi orang lain tu tak tahu lah pulak. Sebab apa, kalau dari awal – awal dah terbiasa dengan penyakit pelupa, buatnya tak sempat tua dah nyanyuk haaa kan dah kes berat tu.

Jadi, betapa seriusnya akan penyakit ini adalah apabila sampai ada pihak menyediakan seminar khas untuk pelupa – pelupa dan pembuat lupa (mungkin) di luar sana.

Diorganizekan oleh Sungroup Training & Consulting Sdn. Bhd., mereka telah berjaya meng’conduct’ bengkel di syarikat – syarikat terkenal seperti Motorola, Coca Cola, Nestle, Shell, Citibank, British Telekom, Phillips, Glaxo Smith Kline dan banyak lagi.

Organisasi – organisasi besar jugak turut mendapatkan khidmat latihan mereka seperti Petronas, Bank Negara, Job Street, KLIA, Maybank dan Affin Bank.

Kali ini syarikat ini telah muncul dengan seminar yang bernama Improve Memory Phenomenally yang akan disampaikan oleh Encik Anant Kasibhatla - The Man with the most Phenomenal Memory di India.

Ini adalah promosi dari Milk a Deal dimana harga yang dikenakan hanyalah RM45 instead of RM190. 76% less tuuuu tunggu apa lagi.


Jadilah seperti mereka jugak! Klik gambar.

Dalam seminar ni korang akan belajar tentang :

  • Penggunaan sains purba Mnemonics.
  • Penggunaan teknik yang betul untuk enhance memori anda.
  • Mengexplore perkara yang menjadi halangan kepada memori yang baik dan cara untuk menyingkirkannya.
  • Ingat lebih tanpa usaha yang lebih. eh. ayat berbelit Nyah-Nyah

Seminar Title : IMPROVE MEMORY PHENOMENALLY
Trainer : Mr Anant Kasibhatla
Date : 11 June 2011 (Saturday)
Time : 2pm – 5 pm (inclusive of tea break)
Venue : Dewan Masyarakat Penyayang, Jalan Utama, Penang
Who should attend : CEOs, Directors, Managers, Executives, Teachers, Tutors & (16 thn keatas)

Nak ikutkan dah dekat la tu Langkawi dengan Penang. Tapi mak ayah masih belum bersedia nak lepaskan saya pergi luar dari Langkawi tanpa diorang Disappointed smileTapi yang peliknya kalau kena pergi kursus di Putrajaya & Bangi haritu boleh pulak (itupun sebab ada adik di Putrajaya Smile with tongue out)

Jadi sign up sekarang sebab tempat adalah terhad!

Open-mouthed smileKLIK SINIOpen-mouthed smile

2 comments:

Meriahkan komen anda di sini

Powered by Blogger.

Pages

Theme Designed By Hello Manhattan
|

Your copyright

Your own copyright