Friday, July 23, 2010

Kolektibel? Ada ke perkataan tu?

Terperasan waktu pegi ke Pos Laju Taman Berlian nak pos surat untuk bos.

Pic6884Oh. Ada rupanya. Ilmu baru.

kolektibel

maklumat dapat kat sini

17 comments:

  1. bahasa melayu sebenarnya tersangatlah dinamik sebab boleh pinjam bahasa lain jadi bahasa sendiri. itula wujudnya pktn tu...

    ReplyDelete
  2. wah. terima kasih. saya pun baru tahu. kolektibel. kolektibel. pelik pulak sebut banyak kali.

    ReplyDelete
  3. @conteng conteng
    hahah..tu la. ingatkan diorang bantai eja je. bila google rupanya ada.

    ReplyDelete
  4. @saya_arief
    saya pun..selamat singgah :D

    ReplyDelete
  5. hahhahah..seronoknya..

    semua nya nak di melayukan..gagaggaga

    ReplyDelete
  6. Fen, tiap kali den masuk blog ekau kan, mesti browser den jadi mengom..
    isk isk isk..

    ReplyDelete
  7. owh..bermakna boleh la diguna pakai perkataan kolektible tu yer... ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    SOALAN BOCOR SPM 2010

    ReplyDelete
  8. ingatkan bahasa inggeris je... tak tahulah sape tiru sape nih... =__="

    Aiz latest entry
    My mousepen speed painting

    ReplyDelete
  9. @4029477720452082433.0
    pencil case? haha..tak ingat dah dulu - dulu panggil apa nama melayunya..macam pelik sket :P

    *macam melayu lupa diri je bunyinya

    ReplyDelete
  10. @Aujinz
    tu la pasai..sedih.

    betol ka blog ni penyebab kejadian browser hang mengom? :-s

    ReplyDelete
  11. @nabilah_2908
    bole la tu kan..hehe

    ReplyDelete
  12. huhu
    collectible in malay is kolektibel rupenye

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected