Sunday, July 18, 2010

Saya nak menang giveway eybizzonline!

Ini sticky pos, sila scroll ke bawah untuk entri terbaru ye

Saya nak menang watermark
& hadiah misteri dari
eybizzonline!


Korang, nak menang watermark tak?
Kalau nak, klik kat sini..

10 comments:

  1. mekaseh tau sudi join giveaway akk..hehe

    ReplyDelete
  2. wah.. ^_^ gud luck sis.. sesungguhnya aiz selalu support tulang belakang akak ^__^ gagaga



    Aiz latest entry
    Aiz suka anonymous macam ni
    Blogger sekarang masak tak sedap tapi paksa orang makan?
    Blogger jenis apakah kamu? PENIPU?



    ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

    ReplyDelete
  3. @AiZ
    ohohoho ahahahahadoi..mekasih dik mekasih banyak2..pasni boleh support tulang ibu jari kaki pulak ye :D

    ReplyDelete
  4. @Redbloodsnow
    thanks kak zie :D

    ReplyDelete
  5. watermark kt blog aku pun guna eybizzonline punya... lawa watermark dia..

    ReplyDelete
  6. @Oh Malaysia
    nak beli lagi lepas ni ngn dia..hee~

    ReplyDelete

Ni dah basuh kaki ke belum?

Ping your blog, website, or RSS feed for Free
MyFreeCopyright.com Registered & Protected